~ Niecały rok później; Piekło ~
~ Nicole's P.O.V ~
- Pięknie wygląda w tej sukni - usłyszałam szept z prawej strony, prawdopodobnie należał do jakiejś kobiety.
- Prawda, prawda - odpowiedziała inna. - Ciekawe, jak rządzić będzie, jako Królowa Gorkil..
- Miejmy nadzieję, że lepiej, niż ostatni król..
Spojrzałam ostatni raz w lustro. Wyglądałam inaczej, niecodziennie. Nie w złym znaczeniu, tylko w dobrym. Cóż, zawsze panna młoda wygląda oszałamiająco w sukni ślubnej oraz welonie uczepionym we włosach. Jednak w świecie wampirów jest troszeczkę inaczej..
Suknia jest czarna z lekkimi ozdobami, moje czarne włosy ozdabiał również czarny welon, którego przytrzymywał biały kwiat. Ten kwiat dużo oznacza. W naszym świecie oznacza ono udane przyjęcie, uroczystość, dlatego wampirza panna młoda w wielu przypadkach ma oto biały kwiat; we włosach, na ręce lub w innym miejscu na swoim ciele; ważne, aby był.
Usłyszałam dźwięk pianina, dlatego też zakryłam swoją twarz welonem. Nie chciałam tego ślubu, jednak to ślub polityczny; nie kochamy się, robimy to dla państwa; w tym wypadku dla Królestwa Gorkil. Gdy tylko skończy się ta uroczystość, oficjalnie zostanę Królową Wampirów. Brzmi cudownie, jednak czeka mnie masa roboty oraz obowiązków, co bardzo mnie zniechęca..
Zaczęłam iść fioletowym dywanem tuż pod sam ołtarz, gdzie czekał już kapłan, Violett oraz Dylan, którzy byli naszymi świadkami oraz mój mąż, we własnej osobie.
Gdy tylko ustałam przed nim, podniosłam głowę, aby spojrzeć prosto w oczy mego przyszłego męża. Jak zawsze miał na twarzy uśmiech; cieszył mnie fakt, że był szczery, jednak odrobinę zadziorny, co powodowało uśmiech również na mojej niedużej twarzyczce.
Damonie Palner - od dziś będziemy małżeństwem.
________________________
Krótki rozdział, wiem!
Pytanko: Lubicie wilki? 🐺
Głosujcie i komentujcie
- to motywuje!
CZYTASZ
SMS z wampirem
VampireOna nienawidzi ludzi. On nienawidzi wampirów. Ona zaczęła tą znajomość przez przypadek. On zaczął tą znajomość pielęgnować. Problem w tym, że żadne ze stron nie wie, kim jest osoba po drugiej stronie ekranu... Czy ta 'przypadkow...