13. bölüm

8K 483 11
                                    

Öğle sıcağını üstünden atan güneş bu saatte ılık bir sıcaklık salıyordu yeryüzüne.

Okyanusla buluşan bu ısı, günü yüzmek için güzel kılıyordu.

Çoğu genç plaja akın etmişti. Renk cümbüşü içinde kaybolan insanlar eğlenmeye bakıyordu.

Anastasia yı yanında getirdiği için mutluluk duyan Leonardo nun sancısı, plaj fikri ile başlamıştı.

Jack i göreceği ve bu teklifi yapacağını tahmin bile edemezdi.

İstemsizde olsa bulundukları cafeden ayrılıp sahile doğru yürüdüler.

İkisinin de ayakkabılarına kum dolmuştu.Anastasia eğilip ayağındaki babetleri çıkardı ve eline aldı.

Çıplak ayaklarının kuma temas etmesini sağladı.

"Anastasia eğer istemiyorsan dönebiliriz?" Leonardo son çırpınışlarını ortaya koyuyordu.

"Sorun değil. Benim için yüzmekten kaçınmayın. Üstelik burası -hava- almak için oldukça uygun bir yer." dedi gülümseyerek.

Aslında Anastasia yüzme fikrine neden olur vermişti bilemiyordu. Nereden başlamasına dair bir fikri yoktu.

Kendisini öpen bu adam onun zihnini ele geçirmişti. Yüzmeyi sevdiğine göre gelmişken yüzmeliydi. Engel olmak istemiyordu.

"Peki öyleyse."

Biraz yürüdükten plaj ürünleri satan bir dükkan gördü Leonaardo.

"Gidip bir göz atalım."

Beraber dükkana girdiler. Çeşit çeşit simitler, köpükler, kulak tıkaçları ve benzeri bir çok burada mevcuttu.

Ama Leonardo nun aradığı tek şey Anastasia yı kapatacak bir mayoydu. Onu kimseye kaptırmak istemiyordu.

Anastasia dükkana göz atarken Leonardo satıcıya yaklaştı.

"Ben..." Anastasia yı göstererek "Şurada duran kız için mayo alacağım. Fakat fazla açık olmasın." dedi sessizce.

Kasada duran satıcı Anastasia bakıp güldü.

"Onu saklamaya mı çalışıyorsun?"

"Hayır." dedi Leonardo keskin bir cevapla.

"Kendisi istedi. Sanırım vücuunda bir problem var."

"ÖYle mi o zaman neden bu kadar sessiz konuşuyorsun."

Leonardo yalan söyleme konusunda oldukça beceriksizdi. Bir yalanı daha su üstündeydi.

"Artık mayoları gösterir misin?" dedi bıkkınlıkla.

"Bu taraftan."

Adamın yönlendirdiği tarafa gidip mayoların modellerine baktı. Ve içlerinden en muhafazalı olanı seçti. Anastasia nın bu durumdan kuşkulanmaması içinde kendinede bir şort aldı.

Aldıklarını ödedikten sonra satıcı parmağını Leonardo ya salladı.

"Önce kalbine girmelisin dostum."

Leonardo bunu biliyordu. "Deniyorum." dedi az önceki sessizliğini koruyarak ve dükkandan çıktı.

Soyunma kabinlerine doğru gittiler.

Elindeki poşetlerden birini uzattı Anastasia ya.

"Bu nedir?"

"Senin için bir mayo."

"Ama arkadaşınız Jack, temin edeceğini söylemişti."

"Ah evet öyle demişti. Ama başkalarının kıyafetlerini giyinmek pek steril gelmiyor kulağa."

Anastasia (Tr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin