38. bölüm

7.1K 332 29
                                    

"Çok zor günler geçirmiş olmalısın."

"Ben iyiyim baba. Neyse ki şimdi yanımdasın."

Anastasia babasının sertleşmiş ellerini yumuşak parmaklarıyla kavradı. Ondan bir hafta ayrı kalmıştı. Geçen bu süre ona oldukça uzun gelmişti. Bulmakta geç kaldığı babasıyla geçirdiği her an kıymetli artık.

"Anastasia yalan söylemek zorunda değildin. Ben senin hizmetçi olmandan asla utanmadım."

"Baba sen o şirkete emek verdin. Ben bir anda tüm emeğini çöpe atamazdım."

Ellerini Anastasia nın başına uzattı. Yavaşça okşadı ipeksi saçlarını. Gözünde küçük bir kız çocuğu gibiydi.

"Senden başka değer verdiğim yok benim. Şirketinde emeklerinde canı cehenneme."

Lockwood rahatlatıcı bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.

"Ama seni tebrik ederim. Gerçekten iyi bir manevraydı."

"Manevra?"

"Aleyhine olan durumu bir anda lehine çevirdin. Tecrübesiz bir konumdaydın. Ancak bu hareketinle şirketi sana gözüm kapalı emanet edebilirim. Sende yönetici zekası var."

"Sadece bir anda aklıma gelen basit bir fikirdi."

"Dahiyane bir fikirdi. Hisseleri iki katına çıkardınız bayan lockwood."

Lockwood gülümseyen gözlerine yakışır bir kahkaha attı. Kızı neleri başarabileceğinin henüz farkında değildi.

"Gerçekten başarılı bir hareketti."

Baba kızı masanın diğer ucundan sessizce dinleyen Leonardo söze girmişti. Anastasia ya söyleme fırsatı olmamıştı ama fikrinin mükemmel olduğunu biliyordu. Aslında onun hoşuna giden şey hisselerin artışı değildi. Anastasia nın tekrar dönüşüydü. Onu eskisinden daha çok seviyordu.

"Leonardo kızımın yanında olduğun için teşekkür ederim. Eminim pek çok yardımda bulunmuşsundur. Ve tabi Carol sana da teşekkür ederim."

"Ben her zaman onun yanında olacağım."

Leonardo nun sesinde yarattığı tını Anastasia yı ürpertmişti. Onun sadece sesini duymak bile Anastasia yı heyecanlandırıyordu. Dün geceden beri yüzüne bakamıyordu. Bundan sonra nasıl bakacağına dair en ufak bir fikri bile yoktu. Çok utanıyordu. Şaşkındı. Aralarında bu kadar yakın temasın olacağını düşünememişti. Leonardo bir anda onu bileğinden kavramıştı ve bum! Anastasia kendini ona teslim etmişti. Gururu ve inadı onu Leonardo nun temasına kadar koruyabilmişti. Dokunuşuyla beraber tüm planlarını çöpe atmıştı.

"Aslında işin büyük kısmını atlatmış değiliz. Anastasia Leonardo ile evleneceklerini açıkladı."

Lockwood elindeki çatalı kahvaltı masasındaki salatalıklardan birine batırdı ve ağzına attı. Yuttuktan sonra devam etti.

"Bu durumda evlenmeniz gerekiyor. Fakat siz arkadaşsınız. Öyle değil mi?"

Lockwood Anastasia nın kaldırmakta güç oldugu itirafların üzerine gidiyordu. Daha kendi bile alışamamıştı.

"Bay Lockwood ben kızınızla evlenmeyi kabul ediyorum."

Anastasia yavaşça yutkundu. Yanakları alev almaya başlamıştı bile.

Karşısında oturan Carol a baktı. Desteğe ihtiyacı vardı. Ama Carol un kendisine sabitlenmiş bakışlarını görünce anlam yüklemeye çalıştı. Tuhaf davranıyordu. Masaya oturduklarından beri konuşmamıştı.

Anastasia (Tr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin