Ze zasedačky jsem šel za těmi dotyčnými, že mají co nejdříve za mnou přijít. Abychom to měli za sebou. Všichni se shodly že přijdou za chviličku. Třeba že dokončují důležitou zakázku nebo tak. Dal jsem jim tak 10 minut. To by měli všichni přijít.
Cestou mě zarazila Ashley. Podivil jsem se, že není s Nattem ale popíjí si čaj na chodbě. „čekám." řekne stroze. Asi Natt šel na záchod. Podle toho jak soudím, že čeká na chodbě a vyhlíží jej.
Jen jsem nad tím pokrčil rameny a šel dál. Vzal jsem si svou kávu, která už nepálila a polovinu hned vypil.
Došel jsem do své pracovny a položil si kávu na stůl.
Netušíc jsem si sedl do křesla a přisunul se tak abych od půlky pasu nešel vidět. Stůl byl obrovský. A i pod stolem bylo ještě dostatek místa.
Mírně jsem si povzdechl. Nechce se mi to tady řešit.
Že šuplíku jsem si vzal nějaké dokumenty k tomu jednání a už jenom očekával příchod spolupracovníků.Ed přišel až po chvíli.
Původně jsem na sebe chtěl upozornit zataháním za jeho nohavici, ale když jsem spatřil, jak pěkně ukrytý je, bleskl mi hlavou jeden nápad.
Potutelně jsem se uculil a stále setrvával na jednom místě. Přemýšlel jsem, jak to provedu. Teď ještě ne, to by mě mohl vyhodit. Budu si muset počkat, až přijdou ti lidé. A tak jsem čekal, mlčky, ani jsem nedutal.
A pak jsem se konečně dočkal. Bouchly dveře a kdosi vcházel dovnitř. Ještě chvíli jsem čekal, než začali jednat. Až pak jsem se opatrně přesunul k Edovi a s úculkem jednu ruku položil na jeho rozkrok. Mohl mě poznat podle náramku. Tiše jsem mu začal rozepínat kalhoty, do kterých jsem rukou ihned vklouzl a jeho penis promnul přes látku spodního prádla. Upřímně mi teď bylo jedno, jestli mi potom vynadá. Mně to tedy přišlo více vzrušující.Rovnal jsem si papíry a už očekával jejich příchod. Také jsem se zadíval z okna.
Co asi Natt právě dělá? Nemučí ho Ashley moc? Doufám, že to zvládá po tom, když viděl svého otce.
Už jsem si říkal, že bych zavolal Ashley do kanceláře, jestli všechno klape, ale nechtěl jsem být moc vlezlý. Určitě klape. Jinak by tu už Ashley byla.
Spolupracovníci přišli a s mírným bouchnutím dveří vešli. Pokyvali stejně jako já na pozdrav.
Nic jsem neříkal, nebylo to mé jednání. Vlastně jsem byl jenom dozor, kdyby se mi něco nelíbilo. Chtěli mi něco předvést. A já se pak k tomu musím vyjádřit.
Když se rozpovídali tak jsem ucítil něco na rozkroku. Cuknul jsem sebou a lekl jsem se. Podíval jsem se a viděl ruku. S andělským náramkem.
Natt?! Co ten tady dělá. Teď určitě jsem mu nemohl říct že má vylézt. Vypadal bych jak úchylný a nadržený ředitel.
Proto jsem dělal, že se nic neděje a oči mj směřovali ke čtyřem kolegům, kteří přednášeli nachystané věty.
Mírně jsem se kousal do vnitřní strany rtu, kvůli tomu abych nedám na sobě znát to neskutečně vzrušení.
Bylo to násobně vzrušující a nebezpečné, když byl takto pod stolem.
Mírně jsem občas kyvnul hlavou pro ně aby věděli, že jsem v obraze.
Při tom bylo pro mě neskutečně těžké je poslouchat. Věděl jsem jak to Natt umí. Co dokáže s tou svou pusinkou nebo rukou.
Vyčkával jsem i když jsem byl hodně Netrpělivý co udělá dál.Jeho úd jsem vysvobodil ven a lehce promnul prsty, dokud nebyl plně vzrušený. Palcem jsem obkroužil vlhký žalud a poté se k němu více naklonil.
Jednou rukou jsem se lehce opřel o jeho nohu a jeho penis jsem si nasměřoval k ústům. Horce jsem na něj prvně vydechl, než jsem jazykem žalud obkroužil a polaskal ústí močové trubice.
Do úst jsem si zasunul jen jeho vršek, přičemž jsem ho u kořene obemkl prsty a špičkou jazyka ho uvnitř začal dráždit.
Byl jsem zvědavý, jestli se udrží nebo jestli dá na sobě něco znát.
Pro mě...to bylo vtipné, vcelku, ale nevím, jak pro něj. Vím ale, že kdyby na mě přišli, asi by...eh, nevím, co by si mysleli. Možná že si jejich šéf vybral pěkně zvrácenou dívku, mhh.Stále jsem se snažil o to, aby to nikdo nepoznal. Přeci jenom. Nemůžou to poznat.
Tedy jenom na mých rozšířených zorničkách. Ale jak jsem se díval tak se mi nikdo nedíval do obličeje.
Teď jsem byl rád za to že jsem si vypěstoval na všech takový respekt, že se bojí se mi občas podívat do tváře.
Jednou rukou jsem si podepřel hlavu a druhou si dal na opěrátko.
Tak to vypadalo pro ně. Vlastně jsem tou rukou mu vjel do vlasů a mírně za ně tahal, když jsem mu dával najevo, že má ubrat nebo tak.
Jednou mu to musím nějak oplatit. Hm~, uvidím jak.
Zrazu se do pracovny vyřítila Ashley. „Edde! Nemůžu najít Nata..lii" řekne a mírně se zakoktá, protože chtěla říct, jeho jméno a né 'její' mírně se zakašlala a došla ke mě.
I přes to že se na ni kolegové dívali naštvaně, že je přerušila.
Teď to byla otázka pro mě. Dokážu mluvit? „psala.. Mi." řeknu. Jde to z tuhá a hlavně když budu muset jim říct co si o tom myslím, tak nevím jestli ti zvládnu.
Ashley si toho všimla. Ale nic neříkala, jenom si povzdechla a šla zase pryč.
ČTEŠ
Nová služebná?
RomanceNaléhavé! Nabízím práci služebné v mém novém domě, celodenně s vlastním pokojem, kde mi budete vždy po ruce, Vaše práce bude precizní a požaduji znalosti vaření. Na výplatě se domluvíme, možnosti prémií. Edgar Aron Woodstock Služebná? Proč...