Vítězně jsem se usmál, když mu zakručelo v břiše. Skvělé! Jako tedy, ne že bych se radoval z toho, že má hlad, ale z toho, že mi to skvěle přihrálo.
"Děkuji!" Vyhrknu nadšeně, když souhlasí. Po jeho podmínkách horlivě zakývám hlavou.
"Beru! Ale teď už upaluj. A pokud bude mít Ashley nějaký problém, řekni jí, že si to s ní vyřídím." Široce se na něj zazubím. Spokojeně jsem zamručel, když jsem pocítil jeho rty na svém těle, ale pak se již zvedl a já se na něj podíval se štěňátkovským pohledem. Zvednu se a obejmu ho.
"Za chvíli se uvidíme." Zamumlám a políbím ho pod klíční kost.
Ano, za chvíli se uvidíme, pokusím se to udělat co nejrychleji.Přesně takovou reakci jsem čekal. Nechtěl jsem se na něj zlobit. No spíše jsem nechtěl aby se zlobil na mě.
Nechtěl jsem ukazovat tu mou žárlivou a majetnickou stránku.
Určitě to zvládne i sám. Přesvědčoval jsem se. Ale jakobych tomu sám nevěřil.
Políbíl jsem jej do vlasů. „budu na tebe myslet." usměi se a přivlastním si jeho rty do polibku, který jsem mírné prohloubil. „těším se na tebe." zašeptám.
Dojdu do šatny kde se převleču do stylového obleku. Dám na sebe kolínskou, aby nešlo cítit že jsem včera nebyl ve sprše.
Upravil jsem si to vrabí hnízdo na hlavě.
Ještě jsem našel Natta a zezadu jej objal. „tak já tedy jdu." zašeptám mu do ouška a kousnu jej. Dlaněmi jej hladím na bříšku a taky mírně na podbříšku. „přijdeš co nejdříve že ano?" zašeptám. Potřebuji se ujistit že bude v pořádku."Já na tebe také." Zašeptám a polibek mu s chutí oplatím.
Poté odejde a já se hloubavě zahledím na strop. Asi to trvalo docela dlouho, protože jsem se vzpamatoval až ve chvíli, kdy jsem kolem sebe ucítil jeho ruce.
Povyskočil jsem, ale poté jsem se tiše zasmál a zezadu se na něj natiskl.
Mírně jsem se zachvěl, když mi skousl ouško. "Dobrá, budu se na tebe těšit. Za chvíli se jistě uvidíme."
Šeptnu. "Neboj, udělám něco rychlého a než se naděješ, budeme zase spolu."
Ujistím ho pak a své ruce položím na ty jeho. "Ale teď upaluj, ať tam večer nemusíme být tak dlouho." Dodám pak s lehkým úsměvem.Líbila se mi jeho reakce na mě když jsem jej objal. Asi byl nad něčím zamyšlený. Jinak by tak krásně nepovyskočil.
„počítám s tím." řeknu s mírným úsměvem. Stále se mi ale nelíbilo to, že budu muset jet sám. Jak z těch předešlých důvodu. Tak i z toho důvodu, že Ashley se nebude mít důvod se klidnit a všechno mi pořádně vyčte
„už jdu." vlepim mu polibek a ještě ve dveřích zamávám.
Pak už jenom běžím za Ashley, která sedí netrpělivě v autě. „jsem tu." otevřu dveře spolusedicího. Mírně nechápavě se podívá a otevře pusu s tím kde je Natt. „trval na tom, že nám udělá ještě jídlo, takže pro něj pošlu potom auto." vysvětlím ji když už sedím a jsem připoután.
Ashley jen kývla. Vypadá to, že z hlavy nemohla dostat ti co viděla. Její červené tváře ji prozradili a taky to jak se občas zakoktala při tom co mi říkala co mě čeká.
Nic jsem neříkal. Přeci jenom je to má firma a mám za ji zodpovědnost.
Dojedeme do firmy a když jdeme do mě kanceláře tak samozřejmě se všichni na mě dívají kde mám Natta. Neřešil jsem to a šel do své kanceláře plnit práci a při tom očekávám hovor od Natta.Já prvně zamířil do sprchy a v rychlosti jsem se osprchoval.
Poté jsem zamířil do kuchyně, kde jsem začal chystat jídlo. Jak oběd, tak svačinu, aby měl Ed co jíst.
Pak už jsem se jen oblékl a nalíčil. Vzal jsem si ty červené šaty a k tomu použil i rudou rtěnku.
Oči jsem měl zvýrazněné černou tužkou a vlasy rovné. Zazubil jsem se na sebe do zrcadla. Jo, opravdu jsem vypadal jako dívka. Vytáhl jsem mobil a Edovi napsal, že jsem již připraven, že může poslat auto. Nechtěl jsem mu volat, aby třeba náhodou neměl nějaké jednání či něco takového.
ČTEŠ
Nová služebná?
Roman d'amourNaléhavé! Nabízím práci služebné v mém novém domě, celodenně s vlastním pokojem, kde mi budete vždy po ruce, Vaše práce bude precizní a požaduji znalosti vaření. Na výplatě se domluvíme, možnosti prémií. Edgar Aron Woodstock Služebná? Proč...