56.

1.1K 95 5
                                    

Poslouchal jsem Matta a tázavě naklonil hlavu na stranu. "No..jsem levák, tak možná na levé?" Navrhnu.
Vůbec nevím, v tomhle se nevyznám. Já jsem rád, že mi Ed pomohl vybrat šaty, co mi sluší. "Jinak...myslíte, že by šlo se nějak zbavit té barvy? Nemyslím teď, ale...třeba někdy. Minulý zaměstnavatel měl rád extravagantnost, ale tahle barva prostě nejde dolů. Je to prý něco ve stylu tetování či co. Edovi se to líbí a mně vlastně také, ale kdyby se někdy něco změnilo...no, napadlo mě, že se vás na to zeptám, že byste se v tom mohl vyznat." Vysvětlím.

Matt jen kývnul. „Dobře. Levá." pak jen okolo něj tak chodil a snažil si vybavit všechno to jak to bude vypadat a celkově.. Musí to stihnout ještě ušít. „Zítra donesu své první návrhy. Vyzkoušíš si je. Dobře?" zeptal se pak. Tušil, že asi dneska spát nebude. Bude to náročný týden. Ale i tak. jej zvládne. Dostane za to krásnou odměnu a také pochvalu. Odevšech. Ta ho vždy potěšila. I když dělá a chová se jak nafrněnec, není takový. Ale nechce ukázat svou slabost.
„ah.. myslíš barvu na vlasy." zamyslel se a přistoupil k němu blíže aby se podíval na vlasy. „popravdě.. nevím jestli jsou takové barvy.. moc legální.. nikdy nic takového nevydrží moc dlouho, ale asi ti to dával expert, když máš stále své vlasy." mumlal spíše pro sebe a nedocházelo mu, že mu mohl nějak uškodit, jen říkal jak to je. „Ale asi s odbarvovačem a jedné mé... pomocnice, by se to dalo nějak udělat. Má koníček kadeřnictví a jde jí to krásně. Je v tom fakt úžasná" když o tom tak mluvil tak jej napadla další věc. „Napadlo mě něco!" skoro až vyjekl. „Když se nějak nenápadně Edda zeptáš tak by sis klidně mohl přebarvit vlasy.. nebo s nimi něco udělat na ten večírek. Neříkám, že fialová není fajn. Je to pěkná barva." rozbásnil se „Ale můžeš jej i překvapit" řekl s úsměvem.

Přikývl jsem. "Dobrá, budu se těšit." Pousměju se.
Poté ale začal mluvit o vlasech a já tiše zaúpěl. "Ach, tak to to raději nechám být takové, jaké to je." Zamumlám a lehce nafouknu rty.
Poté se ale zamyslím. "Hmm, to by šlo. A mohlo by to popřípadě ladit i k těm šatům. Uvidím, jestli z Edýho něco vydoluji." Přislíbím mu a úsměvem.
Zahledím se na hodiny. "Kde je ta Ashley? Rád bych zanedlouho vyrazil. Pro jistotu." Zamyslím se pak.

Mezitím co ti dva řešili šaty tak já se vyzpovídal o všem s Ashley. Vlastně jsem jí řekl, že mám v plánu něco pro Natta na ten večírek. Ano. vím, že je to moje oslava, ale chtěl jsem aby se tam bavil. Aby jej měli rádi. Popřípadě jej matka vzala. To bude největší problém.
Ashley jen přikyvovala. Zdála se mi být smutnější, ale nevěděl jsem co jí říct. Sám jsem nevěděl jak se chovat v nějakých situacích, proto jsem mlčel.
Když jsem ale zmínil co mu chci dát tak jakoby se jí rozzářili oči. „Výborně! Jdu to hned ohlásit Mattovi. protože prostě.. uvidíš!" úplně se rozzářila a už utíkala z pracovny. Ani jsem jí nestihl na to nic říct. Třeba jsem jí tím potěšil. A ono se to samo vyřešilo.
„Bráško!!" vběhla do místnosti Ashley. Matt se podivil, protože mu takto říkala jenom když byla moc šťastná nebo nehorázně naštvaná. „Zjistila jsem něco úžasného." řekla celá rozzářená a hned jej táhla vedle. „M-můžeš se obléknout." řekl Matt a oba zalezli vedle.
Ashley mu začala šeptat co jí řekl Edd a on se také rozzářil. „To je perfektní. Bude to sedět." řekl nadšeně a už věděl skoro přesně jak bude vypadat ten návrh.

Netrvalo dlouho, než Ashley přilítla. Ale Odtáhla si Matta vedle a já jen nespokojeně zafuněl. Oblékl jsem se a šel za Edem. Zaklepal jsem na jeho kancelář a po vyzvání tiše vklouzl dovnitř. "Asi už vyrazím. Ukradnu ti Ashley, ano? Aspoň budeš moci jít dříve domů. Pomůže mi s...tím a nejvíc dnes byla nějaká smutná, tak ji chci trochu rozveselit, ano? A ty nejezdi domu dříve, než ti napíšu." Mrknu na něj, přejdu k němu a líbnu jej na špičku nosu.
Ah, konečně je to tu! Už se nemohu dočkat.

Nová služebná?Kde žijí příběhy. Začni objevovat