Když si objednal víno, nakrčil jsem obočí. "Vždyť řídíš." Zamračím se na něj trochu. Nemám rád, když někdo pije a pak má řídit. "A...asi jen vodu s citrónem, pokud by to bylo možno prosím."
Požádám ho pak. Sklenka vody by se mi asi celkem hodila.
Přijde paní s šaty a já s úculkem poukážu na ty, které vybral on jako první.
"Tyhle. A...půjdeš se mnou do kabinky?" Nevinně na něj zamrkám.
Mohlo by to být zajímavé. A mohl by mi pomoci s oblékáním. A prvně vlastně svlékáním, mhh.
A myslím, že tyhle troje šaty by bohatě stačili. Ještě on by si mohl něco vybrat, rád bych ho v něčem viděl.„tak to pít nebudu." řekl jsem s nafouknutými tvářemi. Byl jsem zvyklý že mě vždy někdo vozil, takže to bylo automatické.
„nezlob se na mě~" kňuknu a obejmu ho. Nechci aby se na mě zlobil. Ani se toho pití už nedotknu jenom proto aby byl šťastný.
Pokynul jsem asistence ať donese dvě sklenice a ona zase odešla.
Usměju se když chce abych mu pomohl. „jestli si budeš přát." zavrním a vezmu první šaty společně s boty. Klidně by se mohl převlékat i tady. Ale v kabince je víc soukromí.
Když jsme vlezli do kabinky lehce jsem ho políbil a pokračoval na krčku. Když chce pomoct tak to udělám za něj. Začnu mu vzadu rozepínat zip a pro tom ho stále líbám na krčku. Taky na klíčních kostech.
Když mu šaty spadnou z těla a ja si jej prohlížel v plné kráse i když v ženském spodním prádle ale vypadal tak úžasné.
První co jsem udělal tak že jsem si ho přitáhl do objetí. Abych se ovládl. Bylo to tak intenzivní. Ještě k tomu ta jemná voňavka.
Jenže mi nedošlo, že je předemnou zrcadlo. Takže jsem viděl jeho úžasné prohnuté záda, také kalhotky a ten úžasný zadek. Určitě bude úžasný a měkký.
Nevydržím to a pomalu mu rukou začnu jezdit po linii zádech. Chci ho. Chci to tady a teď. Ale nemůžu. Musím čekat. Tak ať to aspoň stojí za to, že si na to počkám"Však já se na tebe nezlobím." Uculím se na něj. "Děkuju." Špitnu pak.
Alkohol celkově moc nemusím od doby, co otec začal pít.
Poté ale již zajdeme do kabinky a než se naději, už mě líbá. A pokračuje níž.
Lehce si skousnu ret, abych nebyl moc hlasitý. Bůh ví, co by si o nás kdo pomyslel. Šaty po chvíli skončí na zemi a já cítím jeho ruku na svých zádech, jak klouže níž a níž. Snad abych ho pobídl, více se k němu přivinu a mírně zavrtím zadečkem, aby věděl, že se mě tam klidně dotknout může, nevadí mi to.
Spíše naopak. Snad i netrpělivě čekám, až se mě dotkne a já ho budu moci cítit i na jiné části tělo. Wohó!
Opravdu jsem nedočkavý.
S ním se cítím úplně jinak. Tak nějak...chtivě, dá-li se to tak říci.Sledoval jsem každý jeho pohyb. Kdybych zaznamenal jenom jednu část toho že mu je to nepříjemné tak hned přestanu.
Jenže... To co dělal jsem sám nechápal. Vždyť se mi tak krásně vybízel. Jak tak úžasně zavrtěl zadečkem tak jsem se musel pousmát.
V zrcadle jsem zkoumal každý záhyb a při tom se ho na nich dotýkal. Úplně jsem zapomínal kde to vlastně jsme.
Stále jsem hypnotizoval ty kalhotky které zakrývali tu úžasnou část těla. Pomalu jsem se dlaněmi dostával dolů po zádech a bezmyšlenkovitě se také celý posunoval dolů a líbal ho na hrudi. Pak na bříšku a když jsem se dostal k citlivému místu zvaný podbříšek tak jsem i zajel dlaněmi do kalhotek a zmáčkl ten úžasně tvarovaný zadeček.
Mezitím jsem ho samozřejmě líbal na těch citlivých místech. Hledal jsem tím místa které si mám zapamatovat.
Teď zadek ale. Taková slast. Ještě lepší než jsem si myslel.
Dal jsem ale zajít nemohl. Nechtěl jsem vyděsit Natta a taky... Stále jsme v obchodě.
Zvedl jsem se a ruce stále nechával v jeho kalhotkách. Nechtěl jsem je vytahovat. „asi by sis je mohl zkusit co?" uchechtl jsem se a podíval se na šaty.
Nemůžu za to že jediný pohled na něj mi přijde tak úžasný a mám chuť udělat všechno co si zamanu. Ale musím se krotit.
ČTEŠ
Nová služebná?
RomanceNaléhavé! Nabízím práci služebné v mém novém domě, celodenně s vlastním pokojem, kde mi budete vždy po ruce, Vaše práce bude precizní a požaduji znalosti vaření. Na výplatě se domluvíme, možnosti prémií. Edgar Aron Woodstock Služebná? Proč...