71.

873 75 7
                                    

„Hej." zamručím. Ale pokud to udělá tak se asi na něj nebudu zlobit. Nechci totiž aby se zlobil na mě. Protože mi záleží jen na něm.
A také chci sex.
A ten bude až po večírku.
Takže se budu chovat správně. Tak abych měl na sto procent zajištěno, že bude. Nechci na něj totiž tlačit tím, že se budu připomínat.
Ale tím, že budu skvělým přítelem co udělá pro svou polovičku vše. Tak aby pak dostal odměnu.
Jen kvýnu. Budeme muset pak Ashley nějak obměnit. Aspoň nějakým menším dárečkem.
Možná tím, že nebudeme chodit pozdě.
Je mi to i mírně trapné jaký je ke mě Natt. Bez zábran. Zvláštní. Nestydí se před nikým.
„Já taky." zašeptám a políbím jej do vlasů. Jeho vůně je nezapomenutelná. Tak úžasná a čistá.
Usměji se. „Taky jsem rád.. ani nevíte jak." přitulím se k němu a ony poté kývají pro ano. „Už se obě nemůžeme dočkat. Přeci jen. Bráška to posunul. Všichni jsou na tebe zvědaví. A určitě všechny okouzlíš." řekne zasněně Amy.
Zase jsme navázali další konverzaci a já se snažil jím neříct o tom pianu. Což se mi také dařilo.
Čas rychle utíkal. Bavili jsme se. Dozvídali se nové věci a byla to krásná atmostféra. Jenže Mia vyjekla. „To už je tolik hodin?!" podíval jsem se na hodinky a sám se zděsím.
„Musíme jít!" dodala pak a já se jen zasmál.
Zase se zapomněli. To se stává často.
Řádně jsme se rozloučili. Zlíbali mě na tváře a neodpustili si to ani na Nattovi. Objímali a poté ještě s máváním odešli.
„Tak co na ně říkáš?" zeptám se s úsměvem.

Mé chování se vcelku změnilo od doby, co jsem ho znal. Ztratil jsem více zábran a nevadilo mi se bavit o takových věcech. Ale asi bych před nikým nezacházel do nějakých extra detailů.
Možná jen u Ashley, protože té jsem věřil a věděla toho hodně. Jak o mně, tak i o Edovi. Poté jsme se volně bavili, konverzovali. Já se stále tulil k Edovi a dával si pozor na to, abych se neprozradil či žádné naše tajemství. Taky se nám to oběma povedlo.
Uculil jsem se, když se najednou začali tak zvedat. Nechal jsem se olíbat a poté jim rovněž zamával.
Po Edově otázce jsem se usmál.
"Jsou skvělé. Prvně jsem se bál, že třeba něco poznají nebo se jim nebudu líbit, ale vypadá to, že jsem prošel." Řeknu spokojeně. "A s tím alkoholem jsem to nemyslel vážně, nechám ti ho tu, pokud mi slíbíš, že se nebudeš opíjet." Mrknu na něj pak. Nechci ho někde někdy najít na mol opitého.
Pak ale zívnu a tváří se lísavě otřu o jeho hruď. "Asi se odlíčím a pak půjdu spát. Chci být na zítřek vyspaný." Zamumlám mu do hrudi a spokojeně se nadechnu jeho vůně. Nic lepšího jsem snad ještě necítil.

„to jsem rád. Byli zaražené. To jsem vážně nečekal. Bývají více energetické. Jen teď se mi zdáli že Amy něco skrývá s proto se více chovala tak jak.. Je jí to běžné a nesynchronizovala se s Miou.
„kdybych se náhodou opil tak by to bylo jen žalem." zamručím. Ano. Kdyby se něco Nattovi stalo tak bych asi tomu propadl. Nic jiného bych asi nedokázal totiž dělat.
Tak moc mi přirostl k srdci, že bych bez něj nedokázal být. Tak moc jej miluji. A ještě jsem si to potvrdil tím jak Natt se zmiňoval o tom jak jsme se setkali. A celkově, že jsem mu to řekl.
„dobře. Počkám tě v posteli." políbím jej do vlasů, kdy nasaji jeho vůní a ještě si jej přitáhnu do polibku, prohloubím jej a natisknu si jej na sebe.
Víc ale dělat nebudu. Nechci aby si myslel, že jsem ti otravný. I když bych mohl začít prosit o povzbuzují sex. Ale nemůžu. Nechce. Říkal až po večírku.
Snad to uteče rychle a dovolí mi i pár zvrhlých věciček.
Nechci se jej teď ale ptát. I když mě to táhne.
Ještě mu zmáčknu zadeček a plácnu jej po něm. „tak utíkej." ušklíbnu se a sám jdu do ložnice, kdy si na sebe dám pyžamové kalhoty a lehnu si na postel. Do ruky vezmu knížku.
Od toho co jsme spolu jsem moc nečetl. Docela mi to chybí.

Uculil jsem se. "Ale i tak jsou skvělé. Po pravdě jsem se vážně bál, ale tohle...jsem spokojen." Řeknu pak a spokojeně přikývnu. Při slovech o pití ho pohladím po tváři.
Nechci, aby pil nějak hodně. Vím, jak to pak dopadá a nechci ho v tom stavu vidět. Nechci, aby mi někdy ublížil a nevěděl o tom. Pak by toho jistě litoval. Nebo ještě hůře...by se mu to líbilo a on by v tom pokračoval. Ale tomu nevěřím. Ed takový není. Už ne. Neublíží mi.
Spokojeně jsem se zatetelil, když mě políbil a sám jsem mu vyšel vstříc.
Tiše jsem se zasmál, když mě plácl po zadečku, ale poté jsem se vydal do koupelny, kde jsem se odlíčil. Chvíli jsem přemýšlel, ale poté jsem se pro sebe uculil a vydal se k sobě. Na sebe jsem si navlékl krajkovou noční košilku, dámskou, a prsty si pročíst vlasy. Takto jsem se vydal k němu do ložnice.
Opřel jsem se o dveře a zadíval se na něj. "Mohl bych nějak potěšit svého pána? Tyhle rty.." zašeptám a palcem si přes rty přejedu. "Se moc těší, aby si mohly pohrát s jistou částí mého milovaného.." Zavrním pak se smyslným podtónem a pomalým krokem se vydám k posteli. Přece jen bych ho mohl potěšit. Jistě to nečeká, když jsem říkal, že s ním budu spát až po večírku. Ale...mluvilo se tu o sexu. Ne o něčem jiném.

Nová služebná?Kde žijí příběhy. Začni objevovat