49.

1.3K 106 5
                                    

"Dobrá, já se zatím odlíčím." Přikývnu s úsměvem a přejdu k sobě, kde ze sebe to vše začnu smývat.
Pak ale zaslechnu, jak na mě volá.
"Hned jsem u tebe!" Křiknu zpět a jen se doodlíčím. Poté za ním ale přejdu a postavím se po jeho bok.
"Ano? Co se děje?" Zeptám se a lehce se pousměju. Avšak pak si všimnu, že se tváří nějak zvláštně. Nejistě.
Natáhnu k němu ruku a prsty mu pročísnu vlasy. "Edý? Děje se něco?" Zeptám se ho starostlivě.

Bál jsem se jak bude na to reagovat. Na to kdo jsem byl a asi čeho se moc nezbavím.
Hned si všiml jak jsem nejistý. Mírně mě uklidnil rukou ve vlasech.
„víš.. Jak jsem říkal. Jsi první. Do koho jsem se zamiloval." začnu nejistě a podívám se na skříň. „před tebou jsem měl dost vztahu. Tak.. Jaktože jsem se nezamiloval?" tuším že na tohle se bude chtít zeptat tak jsem se zeptal za něj.
Držel jsem jej pevně za ruku a bál jsem se že se mu zhnusím.
„měl jsem.. Mírně odlišné vztahy. Které se.. Orientovali spíše na sex.. Ale ten byl také jiný." zašeptam a vezmu klíček. Odemknu skříň, ale nechávám ju zavřenou. „než.. To odhalím co nebi kdo jsem byl v minulosti.. Řekni. Co si myslíš, že tam je? Vevnitř? Proč jsem tě tam nechtěl pustit." řeknu a dívám se mu do očí. Myslím to smrtelně vážně.

Staršně mě potěšilo, když řekl, že jsem první, fo koho se zamiloval. Bylo krásné to slyšet.
Pak ale řekne, že mě mírně odlišné vztahy orientované spíše na sex a já se trochu zamračím. "Hmm, to je ale normální, ne? Že...že když to potřebuješ, prostě..to, no.." Zamumlám a krátce uhnu pohledem. Stále je pro mě zvláštní mluvit otevřeně o sexu.
Zmíní, že sex byl jiný. "He?" Zeptám se nechápavě. Jak jako jiný?
Po jeho slovech se trochu naštvu.
"Sakra Ede, jsi první, s kým jsem něco měl. Sám jsi říkal, že jsem jako okvětní plátek lilie a tvůj andílek. Jak bych asi mohl vědět, co je uvnitř?" Obořím se na něj.
Ruku mi doslova drtil, ale to jsem nevnímal. Já chtěl vědět, co přede mnou ukrývá.

Jen jsem kývnul. Ano je normální potřebovat sex. Ale ne to co jsem měl já.. Měl jsem knedlík v krku. Takže jsem mu nedokázal moc racionálně odpovědět.
Pomalu mi přijde že asi na to bude reagovat špatně. Nikdy nic neměl a toto pro něj bude šok.
Doufám, že dělám dobře že mu to chci říct.
„zase mluvíš sprostě.." vyčtu mu zase já. Byl jsem v takové obrané pozici, že jsem se prostě.. Potřeboval zeptat. Abych to aspoň trochu oddálil a nemusel to říct.
„promiň...nevím.." dodám.
S mírným třasem v rukou jsem otevřel skřín. „zabýval jsem se bondage a bdsm. Měl jsem mohl vztahu, které se točili jenom o tomhle." dodám a mírně sklopim hlavu. V té skříni bylo vše.
„já.. Musel jsem ti to říct. Chci.. Aby jsi věděl vše o mě.. Nemohl jsem žít s pocitem.. Že to držím v sobě.." mluvím tiše. „samozřejmě nic na tebe nepoužiji.. Pokud si sám neřekneš že chceš." chytl jsem i jeho druhou ruku. „záleží mi na tobě. Chci pro tebe jenom to nejlepší. Aby jsi byl šťastný...." mírně panikařím. Protože se bojím že bude chtít utéct.

"Jo, mluvím sprostě, protože nic nechápu." Zamumlám nespokojeně. Avšak pak se konečně dočkám a on skříň otevře.
A asi by bylo lepší, kdyby zůstala zavřená.
Cosi říká, ale mně to jde jedním uchem dovnitř a druhým ven.
Tohle...co? Jako fakt?
Pocítím na své ruce dotek, ale ruku mu vytrhnu a ani se na něj nepodívám. Místo toho se nakloním ke skříni a prsty přejedu po jednom...biči? Nebo co to je.
Takže tohle tě lákalo? Nebo ještě láká?" Zeptám se tiše a podívám se n něj. Chvíli mlčím, jen na něj koukám. Musím to zpracovat.
Ale když vidím, jak na tom je...muselo ho stát opravdu hodně přemáhání mi o tom říci.
Proto udělám krok směrem k němu a krátce jej obejmu.
"Ž-že s tím...na mě počkáš?"
Zeptám se pak tiše. Asi bych nezvládl na to skočit hned. Vůbec nevím, co si pod tím vlastně představit.

Nová služebná?Kde žijí příběhy. Začni objevovat