Byl jsem rád, že se udělal znova. Ale tuším, že dneska už zkoušet na klavír nebudeme. Dva orgasmy po sobě jsou moc. To vím i já. Je určitě moc vyčerpaný.
Chvíli jsem v něm ještě byl. Užíval jsem si jeho stahování z orgasmové křeče kterou zrovna měl a poté.. nechtěl jsem od něj se odlepit. Už i z toho důvodu, že jsme oba dva od jeho sperma
„To jo." zašeptám a snažím se neznít, že právě brečím. Nikdy jsem neměl takový emotivní zážitek z toho. Nechápu co to se mnou je.
Najednou ale řekl, že se mám na něj kouknout. Znejistěl jsem. Mám to udělat? bude z toho určitě smutný. Ale zase.. Bude mu určitě vadit, když odmítnu.
Proto jsem se pomalu zvedl a podíval se na něj s mírně zarudlýma očima. „J-jsem.. jen šťastný.. moc" zašeptám abych mu to vysvětlil, dříve než se začne obávat. „Poprvé.. řekl jsi to.. poprvé" zamumlám a podívám se na stranu. Bylo mi trapně, že musel vidět, že brečím.Napjatě jsem čekal, zněl nějak divně.
Avšak poté jsem uviděl jeho slzy a zhrozil jsem se, že se něco stalo. Že jsem to zvoral a je konec. Ale než jsem se stačil zeptat, sám řekl, že je šťastný, jak to bylo poprvé. Prvně jsem ho pevně objal. Avšak poté jsem ruce umístil na jeho tváře a přitáhl si jej do polibku.
"Jsem rád, že znám tvou další stránku. Beru to tak, že mi důvěřuješ. Přece jen to jistě musí být těžké, odhalit takto slzy. Ale věř, že já jsem šťastný. Jsem strašně rád, že tě takto vidím. Těší mě to, že mi věříš." zašeptám a zblízka se mu zahledím do očí. Setřu mu slzy a opět jej políbím.Z nějakého důvodu jsem čekal, že mi začne nadávat, nebo cokoliv dalšího. Ale on. Objal mě. Zase jsem byl v tom jeho krásném objetí. Líbilo se mi tam. Cítil jsem se pak, že je vše v pořádku. Opětoval jsem mu polibek a pak s plachým úsměvem poslouchal.
„Vážně.. o tebe nechci přijít" zašeptám tiše. Pořád mi leží v srdci to co jsem udělal všem před ním. „Já. vím.. není na to moc... vhodná doba.." zašeptám tiše a bolestně. „Matt.. má správný důvod.. proč.. mě tak nenávidí.. já u-ublížil jsem hodně.. lidem. " šeptám a dívám se na jeho hruď protože se nedokážu podívat do jeho očí. „Bojím se.. i dnes jsem se bál.. nechci ti ublížit.. já. stačilo mi, když.. se stalo tamto.. v pondělí.." zamumlal jsem a mírně se třásl, protože jsem mu říkal něco co se špatně říkalo a taky.. mohl by mě za to odsoudit.Pohladil jsem ho po tváři. "nepřijdeš o mě." Přislíbím mu tiše. Ne, pokud mě sám nepošle pryč.
Poté jsem se na něj ale zahleděl a zamračil se. Lískl jsem mu lehký pohlavek, který ale stejně nakonec vyšel jako pohlazení.
"Matt mi je...no, ty víš kde. To, že jsi ublížil hodně lidem...ublížil ale je to minulost, tu už nezměníš. Ti lidé přece věděli, do čeho s tebou jdou. Takže neber veškerou vinu jen na sebe.Jak jsem řekl, co bylo, bylo. Teď je ale teď. Dnes to bylo krásné, úžasné, dokonalé. Neublížil jsi mi. Opět si mi ale rozšířil obzory, ukázal nové věci...a měli jsme spolu můj první sex. A tvůj první něžný sex. Tak prosím, nehleď na minulost. Vždyť se mě přeci na vše ptáš, jestli smíš nebo ne. Takže se opravdu strachovat nemusíš." Řeknu a opět jej obejmu. Přijde mi, jako by to on teď byl porcelánová panenka, co potřebuje speciální zacházení. A já mu takové zacházení dám moc rád.Jen kývnu a pak se pozastavím nad tím, když mi dal pohlavek. Nečekal jsem to. Zvláštní. Normálně.. nebo spíše dříve bych už vylétl z kůže ale teď? nic. Postě jsem jej nechal to udělat a ještě lehce sklopil a hlavu z toho důvodu, že jsem se cítil provinile. Mohl jsem za to já. to ano. Ale..
Jak říkal. Nebudu se tolik ubíjet minulostí. Proto jsem se pokusil o menší úsměv a hlavou jsem mu skončil na hrudi. „děkuju" zašeptám tiše a mírně jej pusinkuji na hrudi. Byl jsem za to moc rád. Líbilo se mi to.
Cítil jsem se u něj tak příjemně.
Poté jsem se zvedl a vzal si jej do náruče. „Ták~ jdeme do sprchy než to tady celé bude od nás" pousměji se a ještě jej políbím.
Najednou jsem byl plný energie a u něj jsem věděl, že by tak tak došel. „Nebo by si výsost přála vanu?" zaculím se na něj a jdu s ním do koupelny, kde jej položím na zem.
ČTEŠ
Nová služebná?
RomanceNaléhavé! Nabízím práci služebné v mém novém domě, celodenně s vlastním pokojem, kde mi budete vždy po ruce, Vaše práce bude precizní a požaduji znalosti vaření. Na výplatě se domluvíme, možnosti prémií. Edgar Aron Woodstock Služebná? Proč...