Dit stuk speelt zich af een week voordat de bankzitters op de vakantie gaan.
Fenna POV
Wanneer ik het school plein op kom fietsen zie ik Fleur al staan. Ik zet snel mijn fiets neer en ik ren naar Fleur toe. "FLEUR, heb je de nieuwe video van Matthy al gezien?!" Roep ik enthousiast. Ze knikt lachend. "Het was echt een leuke video!" Roep ik bijna nog harder. "SSST, niet iedereen hoeft ons te horen." Lacht Fleur.
In de les val ik bijna in slaap, maar ik bedenkt me weer dat Fleur en ik over een week naar Portugal gaan. Ik had nooit verwacht dat ik alleen met Fleur naar Portugal mocht. Mijn ouders zeiden dat ik nu verantwoordelijk genoeg ben om een beetje voor mezelf te zorgen. En op dat moment gaat de bel. Ik pak mijn tas van de grond, stop mijn boeken er in, en loop samen met Fleur naar onze fiets. Op de terug weg naar huis hebben we het uitgebreid over de vakantie naar Portugal. Als ik thuis ben pak ik mijn telefoon en check mijn appjes, niks bijzonders , ik haal mijn melding scherm naar beneden en Ik zie dat ik een volgverzoek van iemand heb. Dus ik open Instagram om te kijken van wie dat volgverzoek is. Eerst zie ik nog een foto van Matthy voorbijkomen. Ze gaan dit jaar weer op vakantie met de bankzitters. Ik verheug me nu al op de leuke video's die er aan zitten te komen.
1 week later......
Fleur en ik staan bij het station en wachten op de trein naar het vliegveld. Ik zie dat de trein over 5 minuten aan komt. En inderdaad 5 minuten later komt de trein aan rijden. Fleur en ik slepen onze koffers en tassen achter ons aan de trein in. We praten over van alles en nog wat in de trein om de tijd wat te doden. Wanneer we bij het vliegveld aan komen checken we in en niet veel later zitten we in het vliegtuig.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?