hoofdstuk 5

2.3K 30 2
                                    

Fenna POV

Wanneer ik de club binnen loop, ga ik meteen aan de bar zitten, omdat ik dorst heb gekregen van het lopen. Dus ik bestel een Sprite. 'ik ga ff naar de wc'. Zegt Fleur.' Is goed, tot zo'. Ik neem een slokje van mijn Sprite en kijk een beetje om me heen. Ik kijk richting de ingang en ik krijg een halve hartaanval... daar staan ze.. zij waar ik al vanaf het begin al fan van was, het zijn de bankzitters. Ik knipper even 2 keer met mijn ogen om te kijken of ik me het misschien verbeeld. Maar ze staan er echt. Ik doe een snelle blik op de wc's. ik wacht net 5 seconden en ik zie Fleur uit de wc komen, dus ik loop heel snel naar Fleur toen en neem haar mee naar een deel van de club waar weinig mensen zijn. "Uhm Fleur, ze zijn er." zeg ik. "Wie is ze?" "Ja de bankzitters, ze zijn hier, in deze club." Fleur kijkt me verbaast aan. "Nou dat denk ik niet, heb je nu al wat op ofzo?" Ik rol met mijn ogen. "Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat ik niet drink, en als je me niet gelooft kijk dan naar de ingang." Fleur kijkt even naar de ingang en daarna richt ze haar ogen weer op mij. "Je hebt gelijk."

Matthy POV

We gaan de club binnen en ik kijk een beetje om me heen, en mijn ogen vallen op de bar. Ik heb dorst dus ik loop naar de bar toe. Opeens zie ik een meisje aan de bar zitten. Ze ziet er best leuk uit. Ze kijkt de andere kant op. Ik wil net naast haar gaan zitten en opeens loopt ze weg..

Fenna POV

"Fleur wat moet ik nou doen". "Misschien kunnen we wel even vragen of ze met ons op de foto willen?' Stelt Fleur voor. 'Ja, nee dat durf ik niet..' Er wordt opeens op mijn rug getikt, ik draai me om. Opeens staat Matthy voor me. Ik sla mijn handen voor mijn mond. 'Hai' zegt Matthy. Ik kijk nog steeds heel erg verbaast. 'OMG hai, wil je met ons op de foto?' Vraag ik. 'Ja tuurlijk'. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en pak mijn camera er voor, en ik maak een paar foto's. En tja.. ik ben natuurlijk weer zo'n daap die haar telefoon dan laat vallen.

Rob POV

'Hé, moet je zien.' Zeg ik en ik stoot Matthijs aan. Ik knik in de richting van Matthy die foto's met een meisje aan het maken is. 'Zij lijkt me wel een leuke vriendin voor Matthy, zou ze Nederlands zijn?' Vraag Koen, die er opeens bij is komen staan. "Nou wat denk je nou zelf, waarom zouden ze anders op foto willen met Matthy" Zegt Raoul die er ook bij is komen staan.

Matthy POV

Owh, ze laat haar telefoon vallen, nu is het moment om lief te zijn en haar telefoon op te pakken. Ik buk en wil haar telefoon pakken, maar op dat moment dat ik haar telefoon wil vast pakken, is zij net voor en ik pak haar hand vast, ze trekt haar hand snel terug en ik zie dat ze begint te blozen.

Fenna POV

Hij pakte mijn hand! Ik voel dat ik rood word. Maar op dat moment bedenk ik me iets, ik heb me nog niet eens voorgesteld. "Uhm, Ik heet  Fenna, en dit is Fleur. Fleur zwaait ongemakkelijk. Matthy geeft ons alle twee een hand. 'Ja, ik ben Matthy, maar ik denk dat jullie dat al wisten." "haha, dat wisten we al, ja." zei Fleur. "Kom." Zegt Matthy. "Dan gaan we even bij de rest van mijn vrienden staan."

Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu