Rob POV
Nadat we de crossbarchallenge hadden opgenomen hebben we nog op het voetbalveld een balletje geschoten. We hadden ook nog een video voor Koen zijn kanaal opgenomen. Het is nu zeven uur en Fenna stelde voor om naar de Mac te gaan. Iedereen vond dat een goed plan dus we zijn naar de Mac gegaan.
Even later als we bij de Mac zijn aangekomen gaat iedereen naar binnen, maar ik roep Fenna even. Ik vind dat ze het recht heeft om te weten dat ik Fleur eigenlijk niet met leuk vind. 'Uhm Fenna.' begin ik als iedereen naar binnen is. 'Ik moet je wat vertellen.' Fenna kijkt me vragend aan. 'Uhm ja ik ben van plan het uit te maken met Fleur.' Fenna kijkt nog verbaasder dan eerst. 'Wow, wat hoezo?' Vraagt Fenna. 'Ik vind haar niet meer zo leuk als eerst en ik heb gemerkt dat een lange afstandsrelatie niet voor me werkt.' Ik zie dat Fenna nadenken. 'Maar Rob ik weet niet hoe ik je hier bij moet helpen.' Zegt Fenna. Eerlijk gezegd weet ik het ook niet. We worden opeens onderbroken door Koen die naar buiten komt stormen. 'Ey, komen jullie nog eten?'
Fenna POV
Rob en ik worden opeens onderbroken door Koen die naar buiten komt stormen. 'Ey, komen jullie nog eten?' We knikken en lopen naar binnen. Ik realiseer me dat ik geen eten heb besteld. Ik zucht en loop naar de tafel toe waar iedereen al zit te eten. De enige vrije plaatsen zijn naast Koen of Milo. Ik besluit toch maar naast Milo te zitten, onder andere omdat ik Koen niet echt meer vertrouw. 'Ik moet nog wat eten bestel...' Matthy schuift een dienblad naar me toen met friet en kipnuggets. 'Awwh Mat, ik hou van je.' Zeg ik glimlachend. 'geen probleem Fen.' Terwijl ik aan het eten ben, zijn we gezellig aan het praten. Ik heb een heel gesprek met Milo. Ik weet niet, zijn humor is gewoon echt grappig. Ik merk wel dat Matthy me de hele tijd in de gaten aan het houden is. Dat is niet zo gek, nadat dat met Koen was gebeurt. En ik ben ook het enige meisje hier.
Matthy POV
Nadat we bij de Mac hebben gegeten zijn we weer naar huis gegaan. We moesten loten wie naar het station zou lopen. Fenna heb ik laten winnen om de bijrijders stoel te krijgen. 'Ik ga wel lopen, geen probleem voor mij.'Zei Rob. Nu waren er nog vier mensen over, dus één iemand zou ook moeten lopen. Nadat we geloot hadden moest Koen ook lopen.
Koen POV
Ik heb dus verloren met loten, dus ik moet lopen. Op zich geen probleem, kan ik Rob nog wat vragen. Ik en Rob zijn alvast gaan lopen naar het station. 'Maar Rob, ga jij het nu uitmaken met Fleur?' Vraag ik. 'Ik denk het wel, ik vind haar gewoon minder leuk dan eerst en ik ben ook niet een persoon van lange afstandsrelaties.' Ik knik begrijpend. 'In tegenstelling tussen mij en Fleur gaat het heel goed met Matthy en Fenna.' Zegt Rob. Ja jammer genoeg wel ja. Ons gesprek wordt onderbroken door een toeterende auto. Met in die auto Mark, Mathijs, Raoul, Matthy en Fenna die de middelvinger naar ons opsteken. Rob en ik moeten lachen en steken onze middelvinger terug op naar hen. Als we op het station aankomen zeggen we elkaar allemaal vaarwel en ik ga in de trein zitten.
Als ik thuis kom edit ik nog even een stukje van de video maar ga daarna toch maar slapen.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?