Hoofdstuk 20

1.6K 21 2
                                    

Fenna POV

Ik ga op Matthy zijn bureau stoel zitten en ik begin rondjes te draaien. Matthy begint te grinniken. 'Wat is er?' vraag ik lachend. 'niks' hij kijkt me even aan en dat begint hij te glimlachen. Ik heb echt honger dus ik wil vragen wanneer we gaan eten, maar iets houd me tegen. dus ik besluit het niet te vragen. 'uhm Fenna, ik wou mijn kijkers bekend maken dat ik een relatie met jou heb door middel van een q&a.' Dat lijkt me best grappig, in een video van Matthy. 'Vind wel grappig.' beantwoord ik. Matthy begint te glimlachen. 'Heb je al trek, want ik heb honger.' Ik begin te lachten. 'Ja ik heb eigenlijk ook wel honger.' Matthy loopt de kamer uit en gaat boven aan de trap staan. 'hé, Ez, hier heb je 20 euro van me. Ga maar wat friet halen voor ons drieën' roept Matthy naar beneden en ik zie dat er een briefje van 20 naar beneden wappert. geen 5 seconden later klap de voordeur al dicht. 

Matthy POV

Ik ben van plan om na het eten de q&a op te nemen. En vijf minuten later bedenkt ik me pas dat ik ook nog vragen nodig heb. Dus ik heb net een foto van mij en Fenna gemaakt en op Instagram gezet met de tekst: "Hallo, ik ga een q&a opnemen samen met Fenna. Stel allemaal maar even vragen ofz, doe dat maar, ja, ja, ja." Ik zet de foto op Instagram en ik neem Fenna mee naar beneden om wat drinken te halen. Op dat moment dat we een paar seconden beneden staan komt Ezra binnenstappen met friet. YAS, EINDELIJK ETEN. 

Nadat we met z'n drieën hebben gegeten. Gaan Fenna en ik weer naar boven, Ezra vermaakt zich vast wel. Als we boven zijn ploft Fenna weer op mijn bureau stoel neer. Ik zet ondertussen alles klaar voor de q&a. Ik pak ook even mijn telefoon en zie dat ik duizenden Instagram meldingen heb en één appje. Ik kijk even naar Fenna, ze lijkt helemaal in trans naar het beeldscherm van haar telefoon te staren. Ik grinnik even en open mijn Whatsapp. Ik zie dat het appje van Koen is. 

Koen: ey, gap ik ben morgen om 14.00 bij jou.

kut, Ik was helemaal vergeten dat Koen morgen zou komen. 'Fenna?' Fenna kijkt me een beetje bezorgt aan. 'Ja?' 'Ik was vergeten dat Koen morgen zou komen, vind je het erg als hij komt?' Ik twijfel, misschien wil Fenna niet dat Koen komt, en dan? 'Geen probleem, word vast gezellig' Ik zucht van opluchting. Ik heb alles klaar gezet voor de q&a. Het is pas 19.30 dus nog genoeg licht buiten. Ik ga op mijn bed zitten en gebaar naar Fenna dat zij er ook bij moet gaan zitten. Ze komt naast me zitten en ik trek haar in een knuffel, en geef haar daarna een kus. 'Ik hou van je' fluister ik net hoorbaar voor Fenna. 'Ik ook van jou' Ik duw de opname knop in en de q&a kan beginnen 




Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu