Matthy POV
Fleur heeft me een foto gestuurd, op die foto staan Koen en Fenna, ze staan te zoenen. Ik wist dat dit nog eens zou gebeuren. Opeens krijg ik een appje van Fenna. Ik had haar een appje gestuurd, in dat appje had ik gezegd dat ik het contact wou verbreken. Ze begrijpt niet waarover ik het had. Tuurlijk niet waarom zou ze meteen de waarheid spreken. Ik besluit maar om meteen met de deur in huis te vallen, ik stuur die foto. Ik heb ook geen zin in verdere gesprekken met haar, ik ben er gewoon zo kwaad over, dus ik druk op de 3 puntjes links boven in mijn scherm. Onder aan het rijtje met opties staat "blokeren". Ik twijfel nog even of ik het wel zou dan maar ik druk toch op "blokeren".
Fenna POV
Ik kijk naar de foto die Matthy een paar seconden geleden heeft gestuurd. Mijn ooghoeken worden vochtig. Ik breng snel de mouw van mijn trui naar mijn ogen om de tranen weg te vegen. 'Gaat het wel' Vraagt Milo bezorgt. Ik zeg niks en ik laat hem de foto zien die op mijn scherm staat. Milo kijkt me aan met een verwarde blik aan, en hij pakt mijn telefoon uit mijn handen om de foto goed te kunnen bekijken. Na even goed gekeken te hebben kijkt Milo weer op. 'Dit is Fake.' Zegt hij. Ik knik. 'Dat ben ik helemaal niet, en dat is Koen ook niet. 'Wie zou er een nep foto verspreiden?' Ik haal mijn schouders op. Ik kan nu ook niet 1-2-3 iemand bedenken dit zou doen. 'Wat nu?' Vraag ik aan Milo. Ik zie dat hij na denkt. 'Zal ik anders even met hem gaan praten?' stelt Milo voor. Ik knik en ik begin zachtjes te snikken. Milo doet een stap naar voren en hij trekt me in een omhelzing. 'Wat moet ik nu doen dan?' snik ik tegen Milo zijn trui aan. 'Ik heb een idee'. Zegt Milo. Ik trek me uit de omhelzing en ik kijk Milo aan. 'Ik ga naar Matthy, om het met hem uit te praten voor jou en dan moet jij hier nog even chillen, okay?' Ik knik. 'Ik beloof over een uurtje wel terug te zijn.' Zegt Milo. Ik knik nog een keer en ik geef Milo nog snel een knuffel. 'Bedankt dat je dit voor me wil doen.' Zeg ik. 'Geen probleem, daar heb je vrienden voor.
Even later is Milo naar Matthy toe gegaan en ik ben er achter gekomen waar ik wifi kon krijgen. Ik heb nog wat snoep gehaald in een winkeltje en ik ben op een bankje gaan zitten waar ik de wifi goed kon ontvangen. Ik hou mijn telefoon stevig in mijn handen, nu maar wachten op een appje van Milo.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?