Matthy POV
Nadat ik iedereen mijn auto had uitgeschopt heb ik iedereen nog even doei gezegd en ik heb Fenna nog een kus gegeven. Daarna ben ik naar huis gereden. Wanneer ik thuis ben aangekomen parkeer ik mijn auto en loop naar de voordeur. Ik steek de sleutel in het sleutelgat en doe de voordeur open. Ik stap naar binnen en ik loop de woonkamer in. Als ik de woonkamer binnenloop zijn alle ogen op mij gericht. 'Uhm hai.' Zeg ik een beetje verbaast. 'Ik ben blij voor je Mat.' Zegt Jesse. 'Uhm okay bedankt.' Ik snap er echt helemaal niks van. 'Waarom stel je haar niet een keer voor?' Vraagt Jesse. Opeens valt het kwartje. Ik richt mijn ogen op mijn ouders. 'Ze ziet er aardig uit.' Zegt mijn moeder. 'Ik ben blij voor je Mat.' Er ontsnapt een zucht. Okay die last is ook van mijn schouders. 'Ik ga een video opnemen.' Zeg ik en voordat ze kunnen antwoorden ben ik al naar boven gesprint. Wanneer ik boven op mijn bureaustoel zit pak ik mijn telefoon uit mijn broekzak, en ik start whatsapp op en ik besluit een appje naar Fenna te sturen.
Ik: Fenna, Mijn ouders weten dat ik wat met jou heb.
Ook kijk ik even naar de Bankzitters groepsapp. Ik zie dat er niet veel bijzonders is gezegt.
Ik: mensen iemand gta?
Milo is al aan het typen.
Milo: sinds wanneer speel jij opeens gta, ik doe mee
Mark: ik ook
Koen: ik doe ook mee
Mathijs: ik kom er aan.
Verder reageert niemand meer, dus ik besluit om maar te beginnen. Even later zitten we met zijn allen in een skypecall
Na de opnames
Koen:'Ik wil dit eigenlijk wel even delen, want dan weten jullie er ook van. Rob wil het uitmaken met Fleur. Omdat hij haar niet meer leuk vind. Vertel Rob alsjeblieft niet dat ik dit heb vertelt.'
Milo: 'Maar moet Rob dit niet zelf vertellen?'
Okay dit is raar, ik dacht dat Rob hartstikke verlieft was op haar.
Koen: 'En jij denkt dat hij dat doet?
Ik: 'Ik ga een video editten dus joe.'
Mathijs: 'Joe'
Milo: 'Joe'
Mark: 'Weg ermee.'
Koen: 'joe'
Ik leave het gesprek en ik kijk even op mijn telefoon.
Whatsapp: 5 berichten in 2 chats.
Bankzitters groepsapp
Raoul: Beginnen jullie nou zonder mij?!
Raoul: Dit slaat nergens op
Rob: ja dit slaat echt nergens op
Milo: Had je maar eerder moeten zijn papa. En Rob ja das gewoon pech hebben maatje.
Ik: je mag niet huilen papa.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?