Hoofdstuk 51

1.3K 19 2
                                    

Matthy P.O.V

Ik doe mijn ogen voorzichtig open. Ik voel dat ik knallende koppijn heb. Ik kijk om me heen om te zien waar ik ben. En opeens herinner ik me alles weer. Dat Milo Fenna aan het lastig vallen was en dat hij me toen zo hard had geslagen dat ik bewusteloos ben gevallen. Opeens schrik ik, waar is Fenna eigenlijk. Ik probeer voorzichtig op te staan, het lukt.  Ik haal snel mijn telefoon uit mijn broekzak en ik bel Fenna. De telefoon gaat een paar keer over opeens hoor ik haar ringtone. Ik kijk verward om me heen. Opeens vallen mijn ogen bij haar huis naar binnen. Daar ligt haar telefoon over te gaan. Ik zucht en ik stop met bellen. Ik denk na, waar zou Milo haar mee naartoe hebben genomen? Opeens bedenkt ik me iets anders. Misschien kan ik eerst in Fenna haar huis komen. Eerst voel ik aan de voordeur, zoals ik al dacht is die dicht. Ik loop om naar de achterdeur. Tot mijn verbazing is die wel los. Ik stap naar binnen en sluit de deur achter me. Opnieuw pak ik mijn telefoon om te kijken hoe laat het is. Het is 15.00 uur. Ik had om 14.00 uur met Fenna afgesproken, dus ik heb daar ongeveer een uur op de grond gelegen. Ik merk mezelf opeens op in de spiegel, ik heb een groot schaafplek op mijn hoofd. Ik maak dat plek eerst even schoon. 

Na lang nagedacht te hebben, heb ik een plan. Ik besluit eerst Milo te bellen. De telefoon gaat een paar keer over. Na 40 seconden heeft hij nog steeds niet opgenomen. Daarna hoor ik zijn voicemail. Dit had ik al zien aankomen.  Na lang getwijfeld te hebben ben ik er toch uit. Ik ga naar de politie. Ik verlaat het huis van Fenna en doe daarna alles op slot. Ik stap met een zucht mijn auto in. Ik start mijn auto en ik wil net wegrijden, maar ik voel opeens mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Ik zie dat het een onbekend nummer is, maar ik neem toch op. "Hallo, met Matthy." Zeg ik beleeft. "Hallo, met het politiebureau, ik heb Fenna hier zitten en ze zou graag willen als je haar op komt halen." Ik zucht van opluchting. "Natuurlijk, waar moet ik zijn?" De man geeft me het adres en ik ga op weg naar het politiebureau. 




Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu