Fenna POV
Wanneer ik wakker ben geworden zie ik op mijn telefoon dat het 08.00 uur is. Ik doe mijn kleren aan en ik maak Mandy wakker. 'Ik denk dat ik niet al te laat naar huis ga.' Zeg ik tegen Mandy. ze knikt begrijpend.
Het is 11.00 uur wanneer ik het huis van Mandy verlaat. Ik bedank de moeder van Mandy nog even en ik pak mijn fiets. Ik besluit nu toch maar naar huis te gaan. Want ik heb echt geen idee waar ik anders heen kan gaan. Opeens bedenk ik met iets, is het weer goed tussen mij en Matthy? Hebben we weer iets? Ik vond het wel kut dat hij me liet zitten, maar was dat wel zijn schuld? Dat kwam allemaal door die stomme foto... wacht de foto?! Die was ik bijna vergeten. Wie zou zo'n foto willen verspreiden. Ik denk dat die persoon mij dan niet mocht. Niet veel mensen weten iets over de relatie tussen mij en Matthy. Alleen mijn ouders, Mandy, en Fleur... Zou Fleur die foto verspreid hebben? Waarom zou ze dat dan doen? Ik was zo in gedachten dat ik het stoplicht niet op rood heb zien staan dus ik ben gewoon de weg over gefietst. Opeens zie ik dat een auto heel dicht bij komt. Voordat ik de auto nog kon ontwijken voelde ik een harde klap, allemaal pijn en niet kort daarna wordt alles zwart voor mijn ogen.
Matthy POV
Ik word wakker van een melding geluid dat uit mijn telefoon komt. Ik gaap en ik pak mijn telefoon. Ik zie dat ik meerdere appjes heb, ook een van Fenna. Ik open het appje van Fenna als eerst.
Fenna: Ik wil je nog een tweede kans geven
Wanneer ik het appje zie krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik loop met een glimlach naar beneden. Ezra merkt het meteen op. 'Jij bent vrolijk voor op de vroege morgen.'Zegt hij. Ik knik blij. Ezra komt dichter bij mij staan en hij zegt bijna fluisterend 'Hebben jullie weer?' Ik knik. Ik zie dat Ezra blij voor me is. 'Ik denk dat ik vandaag naar haar toe ga.' Zeg Ik. Ik eet snel mijn ontbijt op en ik stap in mijn auto.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?