hoofdstuk 11

1.9K 25 2
                                    


Matthy POV

We hebben het heel gezellig. Fenna sleurde me mee naar snoepwinkels, Adidas stores en klerenwinkels, maar dat maakte me niks uit. Als ik maar bij Fenna kon zijn, maar ik heb er nu wel een oversized vest bij en Fenna heeft snoep gekocht. We zitten nu in de Mac aan ons avond eten. Er is een klein beetje spanning tussen Fenna en mij. Ik denk omdat ze niet zeker weten hoe het tussen ons zit. Ik eigenlijk ook niet nu ik er zo bij na denk. Ik denk dat ik haar vanavond ga vragen. Opeens hoor ik mijn naam. Ik kijk op en zie dat het Raoul is. 'Huh Wat'. Zeg ik. 'ja we gaan, anders word het te laat.' Ik sta op en we lopen naar buiten, ondertussen is Mathijs een taxi aan het bellen.

Fenna POV

De taxi zet ons even later af bij ons hotel. We geven de jongens nog even een knuffel. Fleur en ik lopen naar binnen. Ik loop gelijk door naar het bed en plof neer. Ik vind Matthy echt leuk...

Matthy POV

Ik durfde haar niet te vragen. Ik was bang dat ze misschien nee zou zeggen. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik nog appjes van iemand heb. Whatsapp: 1 nieuw bericht. Ik ontgrendel mijn telefoon en kijk van wie de whatsapp is.

Fenna: hai <3

You: hi <3

Fenna: Fleur en ik willen morgen weer komen chillen, hebben jullie daar zin in?

You: ja tuurlijk!

Fenna: leuk

You: hoelaat willen jullie komen?

Fenna: we komen wel rond 13.00

You: is goed tot dan <3

Fenna: tot dan ;*

Met mijn hoofd in de wolken val ik in slaap

Ik word wakker en sta op, Fenna ligt naast me. Ik heb honger. Ik loop naar beneden en pak een banaan. Ik loop weer naar boven terwijl ik mijn banaan eet. ik sta in de deur opening van mijn kamer en zie dat Fenna niet meer op mijn bed ligt. Ik wil naar de badkamer lopen maar ik zie dat de deur van koen zijn kamer open staat. Zonder er bij na te denken loop ik naar binnen en zie Koen met Fenna zoenen.

Ik schrik wakker. Ik kijk op mijn telefoon hoe laat het is; 06.00. Ik zucht, ga op mijn rug liggen en staar naar het plafond. Ik kan die droom niet uit mijn hoofd zetten.

Fenna en Fleur waren om 11.00 al hier. Ze hadden zwemkleren mee genomen, omdat ze met ons wouden gaan zwemmen in ons zwembad.

Fenna POV

Ik werd wakker en ik had een vreemde droom, dat ik met koen zoende en dat Matthy daar achter kwam ofz.. Ik loop naar boven en zoek de kamer van Matthy. Matthy is niet in zijn kamer. Ik pak mijn zwemkleren en ik kleed me om. Op dat moment dat ik net mijn zwemkleren aan had hoor ik een deur open en dicht gaan. Ik draai me om, om te kijken wie het is. Ik zie dat het Matthy is en hij heeft een lief lachje op zijn gezicht. Hij loopt naar me toe en hij begint mij te zoenen. Matthy legt me op zijn bed neer zonder zijn lippen van de mijne te halen. 'Fenna, wil je mijn vriendin zijn?' vraagt Matthy lief. Ik knik en ik krijg een lach op mijn gezicht. 'I love you' zegt Matthy. 'I love you too.' En ik geef hem nog een kus. Opeens hoor ik zacht een deur open gaan. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat het koen is. Koen zag dat ik hem zag dus hij is snel weggelopen. 'uhm Matthy, wat moet koen op jouw kamer?'


Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu