hoofdstuk 9

2K 28 2
                                    

Fenna POV

'Uhm'. Zegt Matthy 'Ik vind Fenna leuk....'. Huh? Zei hij nou dat hij mij leuk vind... OMG Ik ben echt de gelukkigste persoon op aarde en er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht.

Matthy POV

Ik zie Fenna verbaast naar me kijken en zie dat er een grote glimlach op haar gezicht verschijnt, ik denk dat ze blij is dat ze dit hoort. We hebben truth or dare nog een uur doorgespeeld; Rob mocht ook een ei koppen, Raoul kreeg billie, bij koen mocht er een tweet geplaatst worden op zijn twitter account en tenslotte moest ik ook een ei koppen. We hadden gevraagd of Fleur en Fenna hier wouden blijven slapen. Ze zeiden dat ze het een leuk idee vonden. We hebben nog veel gepraat. 'Maar, waar moet ik dan slapen?' Vraagt Fenna. 'Kom maar mee ik laat het je wel even zien' Zeg ik. Fenna loopt met mij mee naar boven. We lopen door een slaapkamer en komen bij slaapkamer 4 aan, waar ik slaap. 'Moet ik bij jou in bed slapen?'. Vraagt ze een beetje zenuwachtig. 'Uhm als je het niet wil zoeken we maar een andere oplossing.' Fenna schud haar hoofd. ' Ik vind het prima om bij jou in bed te slapen hoor.' Ze lacht verlegen. Opeens zie ik haar richting het balkon kijken. 'Wow, jullie hebben een groot balkon'. Fenna loopt door de deur het balkon op. Ze kijkt naar de sterren.

Fenna POV

Ik ga tegen het hek van het balkon aan staan en kijk naar de sterren. Opeens voel ik twee armen om mijn middel, het zijn Matthy zijn armen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik draai me om en geef Matthy een knuffel. Ik trek terug en hij heeft nog steeds zijn armen om me heen. Matthy kijkt me met een lieve glimlach aan. Ik merk dat Matthy's hoofd steeds dichter bij die van mij komt. Ik sluit mijn ogen en voel niet veel later Matthy's lippen op die van mij.

Rob POV

'Nou, ze blijven wel heel lang weg.' Zeg ik lachend. Zal ik ze anders even halen?' stelt Fleur voor. 'ja is goed'. Maar op dat moment komen ze de trap af. Ze stralen helemaal van blijdschap. 'Jullie zijn vrolijk'. Zeg ik lachend.' Jep, maar ey, ik denk dat we het best kunnen gaan slapen, het is al laat'. zegt Matthy. Iedereen gaat naar zijn slaapkamer en sluit de deuren.

Fenna POV

Ik kruip tegen Matthy aan, hij heeft zijn armen om me heen. Hoe heeft dit zomaar kunnen gebeuren. Met een glimlach sluit ik mijn ogen en val in een diepe slaap.

Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu