Koen: Hoezo weet je het niet
Ik: Ik heb met Matthy, ik wil niet dat hij jaloers word ofz.
Koen: Maar hij zal niks weten, daar zorg ik wel voor
Ik vind het een rare opmerking, dus ik besluit mijn skype af te sluiten. Even later hoor ik dat ik een whatsappje krijg van iemand. Ik pak mijn telefoon en ik zie dat het appje van Fleur komt. Ik wil net mijn telefoon ontgrendelen, maar dan word ik gebeld door Fleur. Ik neem op en hoor gelijk dat Fleur aan het snikken is. 'Wat is er' Vraag ik met een bezorgde toon. 'Ik en Rob hebben ruzie' snikt Fleur. Huh, Fleur en rob ruzie? dat verbaast me. 'Hoezo hebben jullie ruzie?' vraag ik door de telefoon. 'Rob deed heel boos en kortaf enz' snikt Fleur. 'Kom anders maar even naar mij toe, dan kunnen we misschien een pizza bestellen?'
Even later hoor ik de deurbel. Ik loop naar de deur en open hem. Fleur stapt naar binnen en stort zich gelijk in mijn armen en begint te snikken. 'Ik wil niet dat het uit gaat' snikt Fleurr. 'Het zal niet uit gaan, geloof me' troost ik Fleur. Ik stel voor om pizza te bestellen. Opeens hoor ik dat er een telefoon overgaat. Ik pak mijne uit mijn zak en zie dat het niet die van mij is. Ik kijk Fleur aan en ze pakt snel haar telefoon uit haar zak. Ze laat me het scherm van haar telefoon zien. Rob belt haar. 'Fleur, neem maar op.' Zeg ik. En Fleur neemt op
Rob POV
Fuck, weer een onvoldoende op Nederlands. Ik sta nu een 4 gemiddeld. Ik moet mijn Nederlands ophalen, anders zak ik. Ik fiets boos naar huis. Als ik thuis kom, beginnen mijn ouders ook al te zeuren over mijn cijfers. Ik besluit het te negeren en stamp naar boven. Als ik boven ben start ik mijn Pc op. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en kijk of er nog iets is? Ik ga zitten op mijn bureau stoel en ik open whatsapp. Ik zie dat ik een appje van Fleur heb.
Fleur: Hi❤
Eigelijk heb ik niet zo zin in haar, ik moet even rust nemen van alles. Maar ik besluit toch te antwoorden.
Ik: hoi
Fleur: is er iets?
Ik: nee
Fleur: Weet je het zeker?
Ik: ja en stop met vragen.
Fleur: waarom doe je zo kortaf dan?
Ik: alsjeblieft stop.
Ik leg mijn telefoon aan de kant. ik speel even een paar potjes Fifa. Na de potjes Fifa voel ik me een beetje schuldig hoe ik tegen Fleur heb gedaan. Ik besluit haar maar te bellen.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?