hoofdstuk 3

2.3K 28 1
                                    



Rob POV

Na 4 uren in het vliegtuig te hebben gezeten komen we eindelijk aan in Portugal. We nemen een taxi naar onze villa. 'Ik claim deze keer de Villa tour voor mijn kanaal.' zegt Raoul. Iedereen vind het prima en ik begin langzaam een beetje de villa te verkennen. Ik zie dat we 3 badkamers hebben en een zwembad. Dit word een goeie vakantie.


Raoul POV

Ik haal gelijk mijn camera uit mijn zak en begin met de villa tour. "Je hebt het al aan de titel gezien dat dit een villa tour word, zoals je ziet is dit de voordeur en dan lopen we naar binnen en dan zien we aan de rechter kant de woonkamer, met een tv en vier banken! En Links de keuken met een grote koelkast. Verder nog een eetkamer. Nu lopen we naar boven, we hebben 4 slaapkamers met tweepersoonsbedden. 2 mensen moeten bij elkaar op de kamer, nou ja het is niet anders" En ik vervolg mijn villa tour. 

Als ik klaar ben met filmen doe ik mijn camera uit en weer in mijn broekzak. Ik loop naar beneden en roep de jongens. 'Ja, we hebben een klein probleem, we zijn met zijn vijven en er zijn vier slaapkamers ' zeg ik. Iedereen begint te discussiëren over hoe we dit het beste kunnen oplossen. "laten we lootje trekken." Stelt Mathijs voor.  Na het lootje trekken zit ik met Matthijs op een kamer. 

Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu