Hoofdstuk 37

1.3K 22 7
                                    

Milo POV

Nadat ik thuis ben gekomen van school ga ik op de bank zitten. Eigenlijk moet ik nog heel veel leren, maar even rust nemen kan vast wel. Ik haal mijn telefoon uit mijn broekzak en ontgrendel em. Ik zie dat ik een appje heb van Matthy.

Matthy: kan je even langs komen.

Matthy zou nooit zo'n appje sturen. Er moet denk ik wel wat mis zijn.

Ik: omw

Ik pak mijn jas van de kapstok en ik stop mijn telfoon in mijn broekzak. Ik pak nog mijn sleutels voor de zekerheid en ik ga onderweg naar Matthy.

Even later pak ik even mijn telefoon uit mijn broekzak en ik kijk even of ik nog een appje van Matthy heb. Ik heb niks van hem gekregen. Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd wat er is. Ik besluit hem maar nog een appje te sturen.

Ik: Maar Mat, wat is er nou dan?

Ik zie dat hij het meteen leest maar hij gaat daarna weer offline. Het duurt me allemaal te lang dus ik begin maar verder te lopen met mijn telefoon in mijn handen. Opeens voel ik een klap tegen me aan. Ik kijk op van mijn telefoon en ik zie dat een meisje op de grond is gevallen. Als ik beter kijk zie ik dat dat meisje Fenna is. Ik steek mijn hand naar haar uit en ze pakt em vast. Ze kijkt me aan en zegt.  'Ik had jou hier niet verwacht.' Ze glimlacht. ' Ik jou hier ook niet.'  Zeg ik. ' Maar Milo wat doe je hier dan eigenlijk?' Ze kijkt me vragend aan. ' Uhm.. nou ja Matthy vroeg of ik langs wou komen.' Ze kijkt me nu nog Vragender aan. 'Matthy en ik hadden vandaag afgesproken' Zegt Fenna. Hier klopt iets niet. ' Heb je 3g?' Vraagt Fenna opeens. ' ja hoezo?' Fenna haalt haar telefoon tevoorschijn. ' Kan ik dan even op je Hotspot, kan ik kijken of ik een appje van Matthy heb.' Ik knik en ik zet mijn Hotspot aan.

Fenna POV

Hier klopt iets niet. Hoezo heeft Matthy met Milo afgesproken? Misschien mag ik Milo zijn Hotspot wel even gebruiken. Ik vraag het hem en hij knikt.  Milo zet zijn Hotspot aan en ik verbind mijn telefoon er mee. Ik krijg allemaal appjes binnen, ook een paar van Matthy. Ik open whatsapp en ik druk op de chat van Matthy en mij.

Matthy: Was ik niet goed genoeg voor je?

Matthy: Waarom Fenna?

Matthy: Ik denk dat het beter is dat ik het contact met je verbreek.

Contact verbreken? Hij niet goed genoeg voor mij? Waar heeft hij het over? In mijn oog hoeken ontstaan tranen.

Ik: Waar heb je het over?

Ik zie dat Matthy online komt en een foto stuurt. 


Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu