Fenna POV
Als ik weer naar school toe fiets kom ik onderweg Fleur tegen. 'Hoe is het nou tussen jou en Rob afgelopen?' Vraag ik aan Fleur. 'Goed, en tussen jou en Matthy?' Ik denkt terug aan dit weekend. 'Geweldig, we hebben dit weekend afgesproken.' Terwijl we op school aankomen praat ik gewoon door.
Fleur POV
School was zoals gewoonlijk echt kapot saai. Rob wou na school skypen. Na school fiets ik naar huis. Mijn vader is in het hok aan het werk, het zal hem een worst zijn wat ik aan het doen ben. Hij weet zelfs niet dat ik een vriendje heb. Als ik op mijn kamer zit zet ik mijn ipad aan en start skype op. Ik zie dat Rob al online is. Ik bel hem, maar ik word in een groepscall gezet. Koen, Rob, Matthy en nog een jonge zitten er in. volgens mij heet hij Milo. 'Hallo allemaal' Zeg ik en ik zet mijn camera aan. 'Ooh, hallo, wie mag u wel niet zijn, mooie dame.' Zegt die jongen die volgens mij Milo heet. Matthy en Koen beginnen te lachen. 'He dat is mijn vriendin, afblijven Milo.' Roept Rob lachend. Ik had dus gelijk dat die jongen Milo heette. 'Wat zijn jullie eigenlijk aan het doen?' Vraag ik. 'Gewoon beetje praten.' Zegt Koen.
Fenna POV
Na school wou Matt met me skypen. Daar heb ik geen nee tegen gezegd. Als ik thuis ben gooi ik mijn tas neer en ren naar boven. Ik start mijn computer op en ondertussen pak ik skittles. Als mijn computer is opgestart, start ik skype op. Matthy is al online. Ik bel hem en ik kom in een groepsgesprek. Ik kijk wie er allemaal in zitten. Milo, Rob, Matthy, Koen en.. Fleur? Wat moet Fleur hier nou in deze call. Vast met Rob skypen. 'Hoi mensen.' Zeg ik in de call. Maar alleen Matthy reageert op mij. Ik luister naar wat er allemaal gezegd word. Fleur is natuurlijk de leuke persoon aan het uithangen. Daarom haar ik het als Fleur er bij is. Ze heeft grotere boobs, ze is veel knapper dan mij en ze heeft goede vertelkunsten. Ik zucht. Als er na 10 minuten nog niks tegen me is gezegd, leave ik het gesprek. Ik ga wel verder met mijn huiswerk ofzo.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?