Fenna POV
Opeens hoor ik beneden de voordeur open gaan.Matthy heeft niet gezegd dat we meer mensen verwachte.Ik hoor iemand hoi naar boven roepen. 'Hai, Ez.' Roept Matthy terug Zegt Ezra met een glimlach op zijn gezicht. Ik zucht van opluchting. 'Hoezo ben je nu al thuis, je zou toch bij je vrienden slapen?' Vraagt Matthy. 'Ja maar het kon opeens niet meer ofz' Matthy en ik kijken elkaar aan en halen onze schouders op. 'Ez, heb je al gegeten?' Vraagt Matthy. Ezra schud zijn hoofd. 'Heb je zin in kibbeling?' Ezra knikt heftig. 'Dan ben ik even weg' Zegt Matthy en hij trekt de deur achter zich dicht. Ezra ploft naast me op de bank neer. 'Uhm, Ezra, zou ik op Matthy zijn kamer mogen zitten?' Vraag ik hem. 'Vast wel' Ik stap op en loop naar boven toe. Als ik boven ben zie ik dat mijn telefoon op Matthy zijn bureau ligt. Ik pak mijn telefoon op en open Instagram. Opeens zie ik dat ik meer dan 1000 volgverzoeken heb. Ik heb echt geen idee wat ik er mee aan moet. Ik accepteer ze allemaal wel. Nadat ik nog niet eens op de helft ben, ben ik er al klaar mee. Ik ben lui. Nadat ik mijn Instagram heb afgesloten, heb ik op whatsapp gekeken, niks. Op snapchat zet ik een foto dat ik in Matthy's kamer ben. Ik zet onder de foto: Bij fifalosophy 😱. Ik vraag me net af of Matthy er al weer bijna is. een paar seconden later word ik geroepen. Ik loop naar beneden en ik zie de kibbeling al op tafel staan.
Matthy POV
De rest van het weekend was echt dik. Fenna en ik hebben vandaag bijna de hele dag verslaaft FIFA gespeeld. Van Koen heb ik niks meer gehoord. Ik weet niet of hij het nog goed gaat maken. Fenna en ik zitten nu in de auto terug naar Friesland. Fenna kijkt er erg tegen op om te vertellen dat ik haar vriend ben. Ze denkt dat dat haar ouders het niet goed vinden. Ik kijk naar de bijrijders stoel en daar zit Fenna FUT 17 pack te doen. 'Kijk je er nog steeds erg tegenop?' Vraag ik aan Fenna. Fenna kijkt op en knikt. 'Als je niks meer weet te zeggen neem ik het wel van je over, ik ben tenslotte heel goed in verhalen lullen.' Zeg ik. Fenna grinnikt even en kijkt dan weer naar haar telefoonscherm. Als we bij Fenna haar school zijn moet Fenna mij de weg wijzen. Als we bij haar huis zijn aangekomen wijst ze dat ik daar moet parkeren. Ze wil niet in het zicht parkeren.
Fenna POV
'Matt, wil je de auto daar parkeren?' Zeg ik en ik wijs naar een parkeerplek wat niet in het zicht staat van mijn huis. 'Is goed' Zegt Matthy en hij parkeert zijn auto. Ik ga met opzet niet achterom. Ik ga voor de voordeur staan en er ontsnapt een zucht. Matthy merkt het. 'Het komt wel goed' Zegt hij. Okay daar gaan we en ik druk op de bel
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?