Fenna POV
Ik zit in het vliegtuig met Fleur naast me, ze slaapt. Ik doe mijn telefoon aan en staar naar mijn achtergrond, De foto van Matthy en mij in de club. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. met deze gedachten sluit ik mijn ogen en val in slaap.
Ik doe mijn ogen weer open 'We zijn weer in Nederland' zegt Fleur. Net dat ik Fleur een antwoord wou geven, hoor ik de luidspreker zeggen dat we gaan landen. Even later staan we weer op Nederlandse grond. We stappen uit het vliegtuig en nemen weer de trein terug naar huis. De trein reis was rustig, ik heb een beetje gepraat met Fleur en heb ook nog even geslapen. Nadat de trein tot stilstand is gekomen, stappen we uit en fietsen naar huis. als ik thuis ben aangekomen draai ik mijn sleutel in de voordeur, en stap naar binnen. Ik realiseer me dat ik de hele week nog alleen thuis ben omdat mijn ouders en broertje nog op vakantie zijn. Matthy zijn vliegtuig zou morgen vertrekken. Ik kijk nog even op mijn telefoon en zie dat ik een appje heb gekregen van matthy: Goede terug reis gehad? ❤. Aawh wat is hij toch een schatje, ik app hem terug dat ik een goede terug reis heb gehad. Ik kijk op de klok die tegen de muur hangt; 23.00 uur. Ik voel me opeens heel moe, dus ik ben maar naar boven gelopen. Ik plof op mijn bed neer en val gelijk in slaap.
Matthy POV
Dit is de laatste dag dat we hier zijn. We zijn al begonnen met het inpakken van onze koffers. Ik vond het jammer dat Fenna een dag eerder weg moest. Maar het maakt niet uit want we vliegen straks toch weer naar Nederland. Dan kan ik haar weer zien. Met die gedachten krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik zie Rob lopen met zijn koffers, en hij heeft ook een grote glimlach op zijn gezicht. Rob is echt verlieft, ik gun het hem. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ons vliegtuig over een paar uurtjes vertrekt. Ik pak mijn koffers die ik net heb ingepakt. 'Zijn we klaar om terug naar Nederland te gaan?' Vraag ik aan iedereen. 'Ja, laten we gaan.' Zegt rob. 'Ik ga je missen mooie villa' Roept Koen en hij geeft de muur een knuffel. We beginnen allemaal te lachen.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanficGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?