Hoofdstuk 34

1.4K 24 3
                                    

Matthy POV

Ik zit wat op mijn bureau stoel rondjes te draaien, wachtend totdat er een idee boven komt. Ik heb echt geen idee wat voor video ik moet maken. Ik hoor opeens een melding van mijn telefoon. Ik pak mijn telefoon en kijk wat voor melding ik heb. Ik zie dat ik een appje van koen heb. Ik open het appje.

Koen: Wist je het al?

Ik: wist ik wat?

Koen: Het is uit tussen Rob en Fleur.

Ik: Ik heb er wel wat van gehoord ja.

Koen: Ik hoop dat ze er snel bovenop zijn.

Terwijl ik met Koen aan het appen was kreeg ik ook nog een appje van Fenna. 

Fenna: Ik heb deze weekend niets te doen, dus ik vroeg me af of je misschien wil afspreken?

Ik denk even na, ik heb dit weekend ook niets. 

Ik: tuurlijk, kom je weer naar mij dan?

Fenna: ja is goed

Ik: Dan ben ik vrijdag(morgen) om 14.00 op het station om je op te halen. 

Fenna: is goed x

Fleur POV

Wat een rotstreek. Ik heb de hele week niet tegen haar gepraat. Dat verdiende ze. Ik ben nog steeds kwaad dat ze me niets had vertelt. Ze had me op zijn minst wel kunnen waarschuwen. Ik wil gewoon wat terug doen, wat ergs. 'Fleur, help me even' Hoor ik opeens naast me. Ik ontwaak uit mijn gedachten en ik kijk opzij. 'Wat is er?' Vraag ik aan Michelle. 

Nadat school klaar is, ben ik snel naar huis gegaan. Ik kwam Fenna nog tegen in school maar ik besloot om haar maar te negeren. Wanneer ik thuis ben aangekomen pak ik de oplader van mijn telefoon uit de kast. Ik sluit mijn telefoon op de oplader aan, ik moet iemand appen.



Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu