Tijdsprong van 2 weken, de zomervakantie is nu voorbij
--------------------------------------------
Fenna POV
De eerste dag na de zomervakantie. Ik zet mijn fiets in de fietsenrekken en loop de school binnen. Ik ga naar de kantine en zie Michelle al zitten. 'Michelleeee!!' Roep ik en ik ren naar haar toe. Ze ziet mij nu ook en ik geef haar een knuffel. 'Michelle, ik moet je echt wat vertellen' 'Nou vertel' zegt Michelle lachend. Michelle is sinds de eerste klas al een hele goede vriendin van mij. 'Michelle, ik heb met Matthy.' zeg ik blij. 'Welke Matthy?' 'Ja welke denk je?' zeg ik. 'nee.... je lult man'. 'nee ik meen het' zeg ik en ik laat Michelle de foto zien van mij en Matthy in de club. 'Ja nee dat bewijst niks' Zegt Michelle. 'Hoho ik heb nog een foto' Ik laat een foto zien van Matthy en mij die samen op de bank liggen te slapen. Die foto had Fleur stiekem gemaakt. 'AWH, Das echt heel cute' zegt Michelle. 'Weet ik.' Op dat moment gaat de bel.
'School was echt kapot saai man' Zeg ik tegen Fleur. Ons laatste les uur was afgelopen en ik loop naar beneden. Ik doe mijn jas aan en fiets alleen naar huis. Als ik thuis ben zie ik dat ik een appje van Matthy heb. Matthy: straks skypen? ik loop meteen naar boven en start mijn pc op. nadat mijn pc is opgestart start ik skype op. Ik bel Matthy en kom in een skype gesprek met Matthy, Koen en Milo.
Ik: Hai
Matthy: Hai Fen
Koen: Yo Fenna 🙋♂️
Milo: Wie is dat?
Matthy: Gap, dat is mijn vriendin, daar ik over verteld had
Milo: Owh, Hai
Ik: haha, Hai😂
Ik kan nogsteeds niet geloven dat ik vrienden ben met de bankzitters, en hoe heb ik ooit met Matthy gekregen, echt te sick voor woorden.
Ik: Wat waren jullie aan het doen?
Koen: eigenlijk vrij weinig
Matthy: hetzelfde
Milo: beetje fifa
Ik: owh nice
Opeens krijg ik een privé bericht van Koen. Ik open het bericht.
Koen: Hai fen
Ik: Uhm hai
verder krijg ik geen bericht meer van hem dus ik skype verder in de skype groep
Milo: Ik moet gaan, ik moet eten
Koen: Ik ook, heb nog wat huiswerk te doen
Ik: okay, joe joe
Koen en Milo verlieten de call en Matthy en ik bleven alleen over
Matthy: Hoe was school?
Ik: ja ging wel, hoe was jou thuis zitten?😂
Matthy: Ja prima xD
Ik krijg weer een bericht van Koen, ik besluit hem niet te openen
Matthy en ik hebben nog 1 uur geskyped, maar Matthy moest toen eten. dus ik zei hem gedag en open het bericht van Koen.
Koen: Fenna, zin om een keer met mij af te spreken, alleen
Ik: ik weet het niet Koen.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?