Hoofdstuk 18

1.6K 21 2
                                    

Fleur POV

Ik neem mijn telefoon op, bang wat er gaat komen. Straks wil hij me niet meer of hij maakt het uit. Ik krijg rillingen van die gedachte. Ik kijk Fenna aan en ze geeft me een knikje. Ik neem de telefoon op en zet hem op de luidspreker. 'Hai, Fleur' zegt Rob door de telefoon. 'hoi' 'Uhm ik wilde even sorry zeggen, omdat ik zo boos deed.' Er ontsnap een kleine zucht van opluchting. 'Het is al goed Rob' 'owh okay, ik hou van je' zegt Rob. 'Ik hou ook van jou.' Ik hang op en ik voel me gelijk al een stuk beter. Dus Fenna en ik smikkelen lekker verder van onze pizza.

Matthy POV

Het is vandaag vrijdag, Fenna zou bij me gaan slapen. We hebben eigenlijk nog niet gezegd tegen haar ouders dat ik met haar een relatie heb, dus ze heeft gezegd dat ze bij Fleur slaapt. We gaan het nog wel een vertellen maar daar was ze nog niet klaar voor. Ik ben van plan om bij haar op het school plein haar op te wachten. Ze heeft me haar rooster al een keer doorgeappt, dus daar kan ik nu gebruik van maken. Ik open mijn galerij en zoek door mijn foto's naar haar rooster. Nadat ik de foto heb gevonden ga ik na wanneer ze uit is. Vrijdag.. 14.10, Nicee. Mijn ogen vallen op de klok boven in mijn scherm. Kut.. 13.30. Ik moet nu wel vertrekken. Ik gris mijn auto sleutels van mijn bureau en stap in de auto. Ik rij naar Friesland toe, waar Fenna woont.

 Als ik bij haar school aankom parkeer ik mijn auto. Ik stap uit, doe mijn auto op slot en ga op een bankje zitten voor Fenna haar school. Op mijn telefoon zie ik dat het 14.05 is, mooi op tijd. Ik pak mijn telefoon en check mijn Instagram, mensen vermoeden al dat Fenna mijn vriendin is, ik maak het bekent als Fenna dat ook wil. Op dat moment hoor ik een bel. Als eerst komen 3 jongens uit de school lopen. Zo te zien herkennen ze me want ze lopen naar me toe en vragen of ik een foto met ze wil maken. Ik maak een foto met ze en ze lopen vrolijk verder. Even later komt er een meisje uit de school die ik herken, het is Fleur. Ze lijkt me ook opgemerkt te hebben dus ze zwaait even naar me, waarop ik terug zwaai. Nu Fleur uit is moet Fenna ook elk moment kunnen komen. Ik had gelijk want geen 5 seconden later komt Fenna naar buiten lopen met een ander meisje. Ik zie dat het meisje naar me wijst, nu ziet Fenna me ook. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. 

Fenna POV

School was echt saai. Michelle en ik lopen naar onze kluisjes toe. 'Michelle, ik ga vandaag eindelijk naar Matthy toe, en ik blijf er ook slapen.' Zeg ik blij. 'Ik weet het Fenna, dit is nou al de 20st keer vandaag.' Zegt Michelle lachend. We pakken onze jassen uit onze kluisjes en lopen naar buiten. Ik wil Michelle net wat vragen, totdat ze heftig op mijn schouder begint te tikken. 'Wat is er nou man?!' Vraag ik lachend. Ze wijst naar voren. Ik volg haar vinger waar ze naartoe wijst. en opeens zie ik hem.... Matthy. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht en ren naar hem toe. als ik bijna bij hem sta spring ik op hem en geef ik hem een knuffel. Wat is hij toch leuk.  


Dreams Come True||bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu