Matthy POV
Fenna was opeens weg uit ons groepsgesprek. Waarom zou ze opeens weg zijn gegaan. Ze zei trouwens ook vrij weinig. Ik denk dat ik haar even ga appen.Ik: Waarom ging je opeens uit de call?
Ondertussen dat ik wacht op een antwoord van Fenna, luister ik nog naar het skype gesprek. Fleur heeft het over haar cijfers op school. Opeens hoor ik een melding van mijn telefoon.
Fenna: Niemand zei wat tegen me, ik voelde me een beetje genegeerd.
Ik: wil je terug in de call komen? Dan ga ik met je praten.Op dat moment dat ik op antwoord wacht van Fenna word er wat gevraagt aan mij in de call. 'Hé, Matthy, hoe zit dat met jou?' Vraagt Fenna. ' Huh, wat.' Zeg ik omdat ik bezig was met het gesprek tussen Fenna en mij. 'Youtube of Fenna?' Vraagt Fleur. 'Rob koos mij als hij mocht kiezen, maar wat kies jij?' Deze vraag slaat nergens op. ' Ja weet ik veel.' Zeg ik een beetje pist. Opeens krijg ik weer een appje.
Fenna: Omdat jij het bent<3
Even later zit Fenna weer in de call. ' Waar was je nou heen, je hebt wat gemist.' Zegt Fleur. ' Koen heeft jou gemist.' Zegt Rob tegen Fenna. Fenna moet lachen. Gelukkig lult Milo er even overheen. 'Ey Jongens wil we overmorgen een video opnemen voor mijn kanaal?' Vraagt Milo. Iedereen stemt in. ' Mag ik ook mee dan?' Vraagt Fenna opeens. 'Ik vind het prima.' Zegt Rob. ' Ik ook.' Zegt Milo. 'Sure.' Zeg ik er nog achteraan.'Vind jij het ook goed, Koen?' Vraagt Fenna. 'Ja hoor.'
We hebben nog heel lang door geskyped en we hebben veel gelachen. Maar er moesten steeds meer mensen weg omdat ze moesten eten. Op het laatst was ik als laatst over met Dagmar. Ik besteed daar geen verdere aandacht aan, dus ik hang op. Ik besluit de Q&A verder te gaan editten. Ik had gister bijna alles al gedaan. Als ik de video helemaal klaar heb zet ik hem online.
Fenna POV
Als ik klaar ben met eten app ik Fleurr even
Ik: Waar ging dat nou over?
Fleur: Wat?
Ik: Je zei in de call dat ik iets gemist had ofz?
Fleur: owh dat, ja nee dat was niets.
Ik: owh, OkayAls ik mijn telefoon net wil afsluiten komt er opeens een melding in mijn pop-up balk. Het is een melding van youtube, Matthy heeft een nieuwe video geüpload. Ik ben benieuwd of het de Q&A is. Ik druk op de pop-up en het is inderdaad de Q&A.
JE LEEST
Dreams Come True||bankzitters
FanfictionGwn leuk bankzitters verhaal, lees maar gwn😂 Gestart: 28 mei 2017(28/05/2017) Geëindigd: 2 maart 2018(02/03/2018) Herschrijven begonnen: 6 mei 2018(06/05/2018) herschrijven geëndigd: 3 april 2019 (03/04/2019) Definitieve einde: ?