Takoz silah malzemeleri almak için kamptan ayrıldı. Bende bir kenara geçip Yağız komutanı aradım.
"naptın??"
"Yarbaya anlattıklarını söyledim kanıt gerekiyormus.Yarbayın sana olan güveni tam... Allaha emanet ol" dedi ve kapattı. Artık Takoz'un işini de bitirmem gerekiyordu. Onun için planlara başladım. Takoz kampa gelmişti.
Takoz hemen gelir gelmez beni yanına çağırdı. Çadırına gittim ve söze başladı:
"Bugün sana bir görev vereceğim... Artık içimizden biri oldun ve sana güvenmek istiyorum. Bugün askerlere cephane gelecek sende onlara pusu kuracaksın ve orda bulunan askerleri öldüreceksin..." dedi. Benim asker evlatlarını öldürmemi istiyordu kahpe... Kafamı salladım ve bana adresi verdi... Bir köşeye geçtim ve Yağız komutanla irtibata geçtim.
" komutanım Takoz bugün askeriyeye gelecek olan cephaneyi engellememi ve orada bulunan askerleri öldürmemi istiyor"
"Asi güvenini kazanman için iyi bir fırsat hemen yeni gelen teröristlerden iki tanesini oraya getir ve orada öldür. Üzerlerlerinede asker kıyafeti giydiririz bu iste tamamlanmış olur. ama dikkat et getirceğin teröristleri Takoz tanımasın... Ondan sonra gerisi kolay "
" Tamam komutanım"
"Allaha emanet ol"
Yagiz komutanın dedikleri çok mantklıydı. Ama tek bir sorun vardı... Takoz'un tanımadığı teröristi nereden bulacaktım??
Galiba şanslı günümdeyim bir kamyon terörist getirdiler... İçlerinden iki tanesini götürmem gerek... Kamyon kapağını açan teröriste ben hallederim dedim. "Sen ve sen benimle gelin " dedim ve Takoz,un gösterdiği yere doğru yola koyulduk...
Tenha yerde onların icabına baktıktan sonra Yağız komutanı gördüm. Boynuna sarıldım. Uzun zamandır yakınlarımdan birini görüyordum. Bir süre sarılı bi şekilde boynunda asılı kaldım. Alayı, arkadaşlarımı çok özlemiştim. Sarılmadan sonra komutan iki teröriste asker kıyafeti getirmiş. Onları giydirdikten sonra Yağız komutana sarılıp vedalaştım. Takoz'a telsizden haber verdim. Kampa döndüğümde Takoz bana bir sürprizi olduğunu söyledi. Herkesi başımıza topladı ve etrafımızda daire oldular... Takoz konuşmaya başladı:
"Asi artık benden sonra komutanınızdır.... Onun sözünden çıkanı bana yapılmış sayarım. Ayriyeten Asi'yle yarın düğünümüz var onunla evleniyorum herkes gelecek " dedi ve ben çok şasırdım. kendi kafasına göre düğün müğün diyordu. Neyse sesimi çıkarmadım. Bir an önce Takoz'un arkasında kimin olduğunu öğrenip işini bitireceğim. Ona odaklanmalıydım. Çadırıma geçtim ve plan yapıyordum. Takoz'un odasıma tam girecekken biriyle konuşuyordu. Sessizce onu dinledim.
"Merve biraz daha orda kalman lazım komutan bana lazım... Sen ona öyle bi sahip ol ki her dediğini yapsın yoksa sekiz çok kızar ve kızınca bilirsin ben bile engel olamam bu arada Asi'yi de kafese aldım. Bizden artık... neyse sen yakalanmadan kapat..." dedi. Bu sekiz de neyin nesi....