YANDAŞ

6 3 0
                                    

Bu sekiz hakkında bilgi toplamam lazım ve artık Takoz'un da ölüm vakti yaklaşıyor... Onuda halletmem lazım.. Bir an önce Alaya dönüp kendimi haklamam lazım...
Bana "heyecanlımısın?" diye sordu.. "Ya hemde çokk" dedim. Ona düğünde darbeyi vuracağım. Unutamayacağı bir gün yasatacağım o Kahpeye...
Çadırıma doğru giderken çadırımın önünde biri bekliyordu. "İyi geceler hayırdır??" dedim"seni bugün gördüm komutanla birlikte... biliyorum sen hala bir askerin ve burada ajanlık yapıyorsun..". Dediği anda ağzını tutup bi kenara çektim ve kayalıklara dayadım. "Dur tamam kötü bir şey demiyeceğim... beni dinle şu elini bir çek boğazımdan..."Yavaşça ellerimi indirdim."Benim anam babamı bunlar öldürdü. Bende buraya intikam için geldim. İntikam yemini ettim. Sana yardım etmek istiyorum. Benim adım Eymen... nolur bana yardım et... Biliyorum bunlara gücüm yetmeyecek... Yaklaşık bir senedir buradayım...Elimden geleni yaparım. Ben lisede eğitim aldım. Asker olacaktım. Ama bu şerefsizler ailemi öldürünce hayallerimden Vazgeçtim. Şimdi söyle bana yardım edecek misin?" "Tamam yardım edeceğim ama sana güvenmen gerek... Sana söylediklerimi neden demeden yapman gerekiyor . sorgulamadan.. Tamam Mı?..." "Tamam abla ailemin üzerine yemin ediyorum." dedi ve bende dinlenmek için çadırıma girdim. Yarın yorucu birgün olacaktı. Yarın Takoz efendi aslanların askeriyle karşılaşacaktı...

İZ PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin