KANIN YERDE KALMASIN

17 2 0
                                    

  Sabah kaltığımda ilk işim Sekiz'e fotoğraf atmak oldu...

  Sabah kaltığımda ilk işim Sekiz'e fotoğraf atmak oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   "Oğlun Serkan Uyar. Ortaokula gidiyor. Babası ve annesi öldü biliyor. Ona bağış ve burs veren biri var Adnan Sancar... Namı değer Sekiz... Oğlunun seni ve ne iş yaptığını öğrenmek istemiyorsan bir saat sonra yıkık araziye gel..." yazdım ve Sekiz'e yolladım. Geleceğinden emindim. Tuğçe ve Yasin'i okula gönderdim. Onun yanına da gidebilirdi. Tim hazırlandı ve araçlara binip yola çıktık. Yıkık araziye geldiğimizde kimse görünmüyordu derken duvarın arkasından çıktı.
"İşte geldim... Oğluma ellemeyin... O daha çok küçük.."
"Diğer çocukları öldürürken öyle mi diyordun? Ne değişti... Yanlış bir hareket yapma yoksa çocuğu alayda misafir ederiz..."
"O kadar emin olma... Senin adamların varsa benim adamların da var..." deyip elimdeki silaha vurdu ve duvarın arkasına kaçtı. Bizde kayalıklara siper aldık. Ateş açmaya başladılar... Telsizle Yasin'e "çocuğu alın!!" dedim. Yasin cevap verdi... "Komutanım, çocuk yok kaçırmışlar..." dedi. Nasıl olur bu..  Bugün Sekiz'i kaçırmamamız gerekiyor. Teröristleri teker teker vuruyorduk. Ümit'e sordum. "Sekiz nerede bir bak..." dedim. Silahının dürbünüyle baktı. "Duvarın arkasında gitmek için bir adama aracı gösterdi. Mermilerden Çıkamıyor..."
"Güzelll... Aylin benimle gel..." Aylin'i de alıp gideceği araca gittik ve Aylin'e bomba kurmasını istedim. Araç çalıştığında bomba patlayacaktı. Aylin " biraz vaktimi alabilir"
"Tamam ben seni korurum... Oradan çıkmaması için oraya ateş edeceğim..." Aylin kurmaya başladı. Aylin bombanın bittiğini söyledi. Aylin yerine geçti ve bir tek ben kaldım. Arkamda biri olduğunu fark ettim ve başıma silah dayadı. Bu sekiz'di. Bomba kurduğumuz araca bindirdi beni... Ayin de Rüzgar komutana bomba kurduğumuzu anlattı. Rüzgar komutan, araç çalışmadan önümüze atladı.
"Dur... Yoksa oğlun ölür... Oğlun elimizde..."
"Oğlum benim adanlarımın yanında..."
"Sen öyle san... Artık bizim elimizde... Senin adamlar sahip Çıkamamışlar... dinle.. Yasin çocuğa ver telsizi... Ne zaman gideceğiz asker abi"
"Oğlum...."
"Eğer oğluna birşey olmasını istemiyorsan bırak Asilay'ı..."
"Bir şartla bırakırım... Ben bu araçla gideceğim.."
"Tamam öyle olsun... Önce bırak Asilay'ı.." beni bıraktı ve bizde o bölgeden uzaklaştık. Aracı çalıştırınca  bomba da patladı. Sonunda öldü Sekiz... Çocuk babası olduğunu bilseydi.. Bu kadar onu öldürmek istemiyecektim.... Ama napıyım yaptıkları aklımdan çıkmıyordu... Yağız rahat uyu kanın yerde kalmadı.. Bizde alaya döndük. Sekiz de öldüğüne göre gitme vaktim geliyordu. Yarbayın yanına gittim ve tayinim çıktımı? Diye sordum. Yarbay çıktığını söyledi... Yeni görev yerim... Hakkari Çukurova...

İZ PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin