HAYAL KIRIKLIKLARI

3 2 0
                                    

Koridorun sonunda Rüzgar komutanı gördüm ve yönümü değiştiriyorken kolumdan tuttu ve beni bir odaya soktu. Kolumu acıtmıştı. Her hareketi bir zarar zaten...
"Birak kolumu ne yapmaya çalışıyorsun?"
"Beni dinlemeni istiyorum."
"Ben bilmem gereken herşeyi biliyorum. dinlemek istemiyorum. Ve sana tek birşey söyleyeceğim. Sana yazıklar olsun... Beni hiç mi tanımadın. Nasil inanırsın hain olduğuma... Sen benim hain olduğuma inanırken, iki günlük adam benim öyle birşey yapmayacağını biliyor. Sen benim hain olduğumu düşündün ya zaten o an benim için öldün... Yeterince açıklayıcı olmuştur. İyi geceler..." Deyip odadan çıktım. Hala gelmiş dinle beni diyor ya ben senin daha neyini dinleyeyim. Neyse derin nefes alıp yatakhaneye gittim.
*vatan neydi? Can uğruna savaşmak.
*Savaşmak neydi? Masumları kurtarmak
*masumları kurtarmak neydi? Kötüler kazanmamasını sağlamak... Kısacası mücadele etmek...
Kötüler kazanmayacak ki bu Millet ayakta sapasağlam ve dimdik durması demek... Bayrağımız kadar temiz insanları koruyamıyorsak biz ne ise yarıyoruz ki! Ama biliyorum ki ay yıldızlı bayrağım dalgalandikça hiçbir masuma zarar gelmeyecek!!!!
Sabah kalktığımda merve yatağında yoktu. Yatağımdan çıkıp etrafa bakındım. Tuvalete gittim ve tam içeri girecekken Merve'yi gördüm ve duvarın arkasına saklandım. Telefonla uğraşıyordu. Napıp edip o telefonu elime geçirmem gerekiyordu. Sessizce yatağıma gittim ve sırasıyla kızların üstüne atladım. İlk olarak uykusu hafif olan Buse'den başladım. Buse'nin üzerine tam atlayacakken buse yana çekildi ve o benim üzerime atlamış oldu. Ava giderken avladım. İkinci Tuğçe, onu sinirlendirmeyi çok seviyorum. Sinirlenince gözü birşey görmüyor. Atladım üzerine... İrkilerek kalktı ve yastığı kafama attı. Sıradaki Arzu... O biraz nazik olduğu için ona hassas davranacaktım ki içimden bir ses öyle yapmamı söylüyordu. Atladım üzerine... Meğerse ben Buse'yi uyandırırken o da uyanmış ve eline boş bir şırınga almış. Üzerine atladığımda elinden şırıngayı çıkardıl. Hemen üzerinden kalktım. Sıra rapunzel canseldeydi... O da herşeye güldüğü için en çok espirilerimi ve böyle dengesizliklerimi onun üzerinde denemeyi çok seviyordum. Atladım üstüne "ayyyyy" diyerek kalktı. Onun bu yüz ifadesine karşı koyamadim ve gülmeye başladım. Tabiki benim can dostum Aylin'imdeydi sıra... Aylin'nin kulağına yaklaştım ve "Gümmm" diyerek bağırdım. İrkilerek kalktı. Sevda da gürültüyle uyanmıştı.

İZ PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin