Hepimiz tebessüm ettikten sonra hep birlikte alaya döndük ve yarbay hemen gelir gelmez toplantı istedi...
Toplantıda söz hakkı isteyip Merve konusunu açacaktım ki yarbay benim rütbe atladiğimi söyledi. Ağızım kulaklarımdaydı... Teğmen olmuştum.. Kolumdaki rutbeyi değiştirmesi için Rüzgar komutana teğmen rutbesini verdi ve koluma rütbeyi taktı. Çok mutlu olmuştum.
Yarbay Eymen'e kendisini anlatmasını söyledi;" Ben lisede askeriye okudum ve eğitim aldım. Sonra ailemi katlettiler... İki senedir kamptaydım sonra Asilay teğmenime rastladım. Ve onu gördüm. Bana yardım edeceğini söyledi ve şuan buradayım" Dedi. Yarbay Eymen'i beğenmişti. Çünkü onun eğitim alması bizim için daha iyi olacaktı... Eymen SEKİZ dosyasını yarbaya uzattı. "yeni düşmanımız".. İncelemek üzere kâmil'e verdi. Bende artık Merve konusunu açmak için söz hakkı istedim." yarbayım Merve adındaki burada çalışan hemşire, aynı zamanda Rüzgar komutanın nişanlısı aslında Takoz'la iş birliği yapıyordu. Kaç kere telefonda Takoz'la konuşuyorken kulak misafiri oldum. "
Yarbay "Biz Merve'yi biliyoruz. Onu o yüzden buraya Çağırmasını için Rüzgar'ı görevlendirdim. Senin hakkımda bilgi toplamak için onu buraya çağırmak zorunda kaldım. Rüzgar seni bizimle çatışırken görmüş ve bunu bana söyledi. Hain olduğuna inanmıştı. Merve Rüzgar'la nişanlanmak istedi eğer nişanlanmazsa buradan gideceğini söyledi. Rüzgar bunu göze alamadı. Sana ve Takoz'a ulaşmak için onunla nişanlandı. Şimdi Merve'nin bir görevi kalmadı içeri alabiliriz... Kamil sorguya al Merve'yi..." "Durun yarbayım. Bence biraz gözlemleyelim elbet sekizle irtibata geçecektir. Ne de olsa artık alayda... Sekiz bunu göz ardı edemez...Sekiz hakkında Takoz'la konuşuyorlardı..." "Tamam asker öyle olsun sana güveniyorum. Toplantı bitmiştir..."Toplantı odasından çıktıktan sonra hemen kızlarla dışardaki banka doğru gittik. Doğrusu onları çok özlemiştim. Tabiki onlarda beni... Hepsine teker teker sarıldım. Yanımıza Mehmet geldi. Onu bile özlemiştim. "Kızı bir rahat bırakın kız teğmen oldu yani..." dedi gülerek... Cansel " sen niye geldin o zaman?..." Mehmet " Tamam ya KOMUTANIMIN kampta neler yaptığını çok merak ediyorum ve geldim. Üstelik bir tek ben değil..."Diyerek gizlenen diğer ekip arkadaşlarımı gözleriyle işaret etti ve el hareketi yaparak gelmelerini işaret etti. Hepsi birden hurra geldiler. Her kafadan bir soru çıkıyordu. Gerçekten cevap verecek halim kalmamıştı. Neyse ki Eymen Vardı... Sorulan soruları ve olayları tek tek Eymen anlatmaya başladı. Bende oradan ayrılarak revire geldim. Revirde Merve ve Arzu vardı. Merve beni görünce revirden çıktı. Arzu'yla başbaşa kalmıştık. "Abimle artık kavuştunuz.." dedi. "Bana abinden söz etme... Nasıl inanır benim hain olduğuma... Onu hiç affermiyeceğim... Bana herşey diyebilir ama benim vatan sevgime kimse laf edemez..." dedim. "Ama biliyorsun ki Merve'le görev icabı nişanlandı... Hâla seni seviyor..." dedi. "Kimle ne yapıyorsa yapsın umrumda değil artık... Hadi bahçeye çıkalım. Eymen kim bilir neler anlattı??? "Noluyor burada... Eymen neler anlatıyorsun öyle..."
" Maceralarımızı komutanım..."
"İyi bakalım geç olmadan herkes yataklarına... Yarın eğitim var. Rüzgar komutan öyle yazmış panoya..." Herkes dağılmıştı ve sadece ben kalmıştım.