- Poll -

5.5K 283 419
                                    


  Ssup gais! Sorry sebab lama gilaaa tak update. Jujur lah, sebenarnya sekarang ni tengah busy settle kan hal nak sambung belajar. Minggu depan akan fully inactive sampai raya kot.

   Ok tu tak penting.

   Disebabkan dekat ruangan komen ada yang team Ilhamisya dan tetiba pulak ada team Misyazwan, author pun dah pening. Jadi author wujudkan poll ni sebab nak dengar pendapat korang. Author akan buat ending based on majority jadi siapa yang tanak komen tu nasib lah ye. Kat chapter last nanti jangan meratap pilu bila Misya pilih orang ni.

   Oh ya pastikan inline komen ye sebab senang author nak tengok suara majority hehe. First, siapa suka :

Ilhamisya

Dan sila nyatakan sebab kenapa Misya patut bagi bukak hati kat Ilham.

Sebab

   Second, siapa suka :

Misyazwan

Dan kenapa Misya kena terus berharap pada Syazwan.

Sebab

   Silalah panggil kawan-kawan atau sedara mara yang selama ni baca Crush tapi akhirnya dibuang dari library sebab rora lama sangat tak update tu, ha suruh dia sumbangkan sebarang pendapat. Both ending dah ada cuma taktau mana satu patut dipublish.

   Mwehehe jangan risau, tiada had umur untuk mengundi pasangan pilihan. Ceh ceh dan jangan segan-segan untuk say hi dekat rora sebab lepasni sebulan sekali je update 😢.

   Deadline adalah pada 8 Jun nanti okay. Terima kasih atas kerja sama sunsets :)
xoxo

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CrushWhere stories live. Discover now