Slendy'ye Güven Yeter

1.9K 91 10
                                    

Grey bacak bacak üstüne atmış elinde içki bardağıyla tekli koltukta oturuyordu. Rave ve Jane onun tuhaf öfkeli halini farkettikleri için sessizlerdi. Grey sinirle ayağa kalktı. Jeff, Jack ve Scarlett'ın en azından bir saat önce burada olması gerekiyordu. Jack'in nerede olduğunu az çok tahmin ediyordu. Onu rahatsız eden Jeff ve Scarlett'ın ne yaptığıydı. Sessizce oturan iki kıza baktı.

-Jack gelince bana haber verin, ben Jeff ve Scarlett'ı bulacağım...

Cevap beklemeden kulüpten ayrıldı. Kolundaki siyah şeye hafifçe dokunduğunda her şey farklı bir boyut kazandı. Şimdi şehri geziyordu. Olmuş olan, olan ve olacak olan herşey önünde seriliydi. Ama o iki kişiyi arıyordu. En sonunda bulduğunda panikledi. Bu ona sık olan bir şey değildi. Jeff ve Scarlett bir lisedeydiler. Bu Scarlett'ın lisesiydi. Jeff yaralıydı. Ama Jeff'i yaralamak mı? Kim nasıl yapabilir ki? Kaçıyorlardı. Grey anında lisenin girişine ışınlandı. Scarlett ve Jeff'in oluğu koridora gelmesi fazla sürmedi ve ona doğru gelen ayak sesleriyle irkildi. Bunlar ağır adımlardı. Jeff ve ya Scarlett değildi. Ve pencereden giren ayışığını altında düşmanını gördü. Karşısında sarı dağınık saçları olan bir suikastçi duruyordu şimdi. Çocuk mavi gözlerini Grey'e dikti.

- Sen kimsin velet? Umarım şu Jeff denen tipten daha zorlusundur...

Grey bir kahkaha attı. Ve arkasından çıkan siyah uzuvlar havada dalgalanırken keyifle sarışına baktı. Çocuk öylece bakakalmıştı. Sonra sırıttı.

- Ah, Tanrım, tüm suikastçilerin rüyasını yaşıyorum. Seninle tanışmak çok güzel Slenderman... Ama arkadaş olabileceğimizi sanmıyorum...

Sarışın elinde bir hançerle ani bir atak yaptı ama Grey uzuvlardan biriyle onu yakaladı. Çocuğu bir kenara çöpmüşçesine attı.

- Çok sinir bozucusun evlat. Muhtemelen yaşım senin iki katından fazla yani sakın bir daha bana 'velet' deme. Yaşamana izin vermeyecek olsamda söylemem gerek sanırım...

Sarışın sırıtarak ayağa kalktı ve üstünü düzeltti.

- Ah, Slendy, yanlız olduğumu düşünerek bir hata yaptın bence...

Grey bir anda arkadan aldığı bir darbeyle sarsıldı. Arkasına döndüğünde sarışın çocuğa çok benzeyen bir kızla yüzyüze geldi ve kız anında tekrar saldırdı. Diğer taraftan çocukta katıldı. Grey kollarla onların hamlelerini engelliyordu ama yorulmaya başlamıştı. Enerji düşüşüyle görüntüsü bozulmaya başlamıştı. Artık daha uzun görünüyordu. Ve orantısız. Yakında yüzüde kaybolacaktı. Grey tüm hırsıyla ikisinide yakaladı ve duvara çarptı. Grey, psikolojik etkiyi devreye soktuğunda iki sarışında dehşetle ondan uzaklaştı ama kendilerini toparlamaları fazla sürmedi. Tekrar bıçaklarla ona saldırdılar. Grey omzuna aldığı yarayla geriledi. Güldü. Onu zorluyorlardı. Grey uzuvlarıyla  çocuğu yakaldı ve boğmaya başladı. Kızı ise duvara yapıştırdı ve yaşam enerjisini yavaş yavaş emmeye başladı. Kızın çığlıkları boş koridorda yankılanıyordu. Grey sırıttı. İşte o kazanmıştı. Çocuk bir şekilde ondan kurtulmayı başarınca kızı bıraktı. Çocukta hemen kızı alıp kaçmaya başladı. Ve sesi yankılandı:

- BUNU ÖDEYECEKSİN!

Grey iç çekti ve insan görünümüne geri dönerek takımını düzeltti. Şimdi Scarlett ve Jeff'i bulmalıydı. 

- Grey!

Arkasına dönünce kızıl saçlarıyla Scarlett'ı ve ona yaslanmış olan Jeff'i gördü. Onlara doğru ilerledi.

- Ödümü kopardınız! 

Jeff zorlukla nefes alıyordu.

- Suikastçilerle karşılaştın mı?

Grey kafa salladı. Sonra başıyla Jeff'in yarasını işaret etti.

- Onu korumaya çalışırken mi oldu?

Jeff hafifçe güldü. 

- Birini korumak göründüğünden daha zormuş...

Sözü biter bitmez Scarlett'ın kollarına yığıldı. Grey kollarını ikisinin etrafına doladı ve zorlukla onlarla birlikte locaya ışınlandı. Bir anda locanın ortasında belirdiklerinde Jane bir hayret nidası attı. Ve Grey yere yığıldı. Jeff ise hala Scarlett'ın kollarının arasındaydı. Grey derin nefesler alıyordu.

- Ben... Gitmem... Gerek... Ölüyorum...

Boğulur gibi oldu ancak kendini toparlayarak hızla locadan ayrıldı. Scarlett, Jane'e lazım olan şeyleri söylerken Jeff'i koltuğa yatırdı. Rave kanamayı durdurmasına yardımcı olurken Jane'in getirdikleriyle Jeff'in yaralarını sardı. Ama aklında Grey vardı...

Selam! Yorumlarınız ve oylarınız için teşekkürler harikasınız!

Grey: Ve söz verdiğimiz gibi benim bir resmim var ;)

Ayrıca verdiğim şarkı ile yazdım.

Jeff: Beni yaza yaza böyle mi yazdın cidden mi?!

Jeff... Rahat bırak beni...

Grey: Her neyse beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın....

Jeff: Yeni bölüm için takipte kalın...

Ve Türkiye'nin ilk ve tek Creepypasta fanfic'inin keyfini sürün ;)

Öpüldünüz...

XOXO

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin