İşte ikinci soru&cevap! O kadar çok soru birikti ki bunu hemen yeni bölümden sonra yapmaya karar verdim.
Grey: Katılımlarınız için teşekkürler ve Hanna-chan, evet soru soranları cidden seviyoruz...
Bu sefer soruların bazıları Grey'e süpriz olmadı. Yorumları okudu pislük. Neyse ilk Jack'ten başlayalım, Mitch'in en sevmediğin özelliği ne?
Jack: Bu biraz zor. Şey, sanırım kararlarını çabuk değiştirmesini sevmiyorum. Çok ani oluyor ve kafamı karıştırıyor...
Peki, bu soruda Jane'e, neden aşk hayatını bu kadar gizli tutmaya çalışıyorsun?
Jane: Aslında gizli tutmaya çalışmıyorum, yanlızca... Biz sorduğunuz şeyleri Jeff'le daha konuşmadık bile...
Yani utanıyorsun?
Jane: Hayır! Yanlızca bunları daha konuşmadan başkalarına söylemekten hoşlanmıyorum...
Rave: Iyide o utanma olmuyor mu?
Jane: UTANMA DEĞİL!!!
Tamam, sakin olun! Neyse bu soru bana! Yuppi! Bu karakterleri nasıl bu kadar çekici yapıyorum?
Hmmm, güzel soru! Onlar zaten çekici ben yanlızca yazarken onlarda gördüğümü yazıyorum. Ve seksiliğin anasını ağlatıyorlar!
Jeff: Kendiniiii beğenmişşşş...
Kendimi beğenmiş falan değilim! Neyse bu soru sana sırıtık surat, (muhahahahahhahahahahahhahaha intikam) Liu ile karşılaşırsan ona ne söylersin?
Jeff: Bunu bilerek yapıyorsun değil mi?
Normalde sona bırakacaktım ama, sinirlerimi bozdun.
Jeff: Aman iyi... Liu ile karşılaşırsam... Sanırım... Özür dilerdim... Sağlıklı bir ortamda büyümeyi hakediyordu. Ben onun bu hakkını elinden aldım. O... Benim için değerli olmasına rağmen...
Jeff, iyi misin?
Jeff: Evet, diğer soruya geçelim...
Tamam, Mitch sendeyiz! Neden Jack'e... Jack'i çıkarın az...
Jack: Yine mi?!
~Jack'i çıkarırlar~
Tamam neden Jack'e aşık olduğunu kabul etmiyorsun?
Mitch: Kabul etmiyor değilim, yanlızca benimle ilgilenmediği için beni önemsemediğini düşündüm. Yani okulda aynı sınıfta olduğumuzu bildiği halde benimle iki kelime konuşmadı! Birde lunaparktaki günden sonra hiç bir şey söylemedi! Bende doğal olarak sinirlendim. Tabi şimdi nasıl barışacağız hiç bilmiyorum...
Kendini üzme bir yolunu buluruz. Jack'i içeri alalım bu arada. Sıradaki soru Grey'e, bir ailen var mıydı? Varsa nasıllardı?
Grey: Ben, şey, yanlızca büyükbabam vardı. Ondan başka hiç bir aile üyesini tanımıyorum. Büyükbabam biraz uçuk kaçık bir adamdı aynı zamanda zekiydide, sanırım biraz da acımasız... Ama onunla ilgili çocukluk dönemimden kalma anılarım iyidir. On altı yaşından sonrası pek iyi değildi....
Peki bu soru Jack'e, neden koyu mavi?
Jack: Çocukken yetimhane ile bir kampa gitmiştik. Orada gece gökyüzü koyu maviydi ve bir sürü yıldız parıldıyordu. O zamandan beri parlak şeylerin en iyi koyu mavide kendini belli ettiğini düşünüyorum...
Jeff: Puhahahahahahah! Filozof kesildi başımıza! Ahahahahahahha!
Puhahahahahahah ne lan?
Mitch: Komik değil! Bence çok hoş bir mantık! -kızardı-