Ad: Scarlett Carver
# II. Dünya Savaşı'ndan yapılmakta olan gizli Nazi deneylerinden biride ölümsüz, yenilmez, acımasız yeni bir insan formu yaratmaktı. Böylece Naziler bu yeni insan formlarıyla bir ordu kurabilecek ve dünyayı rahatlıkla dize getirebileceklerdir. Çalışmalar sırasında pek çok başarısızlık gerçekleşmesine rağmen en sonunda bir dişi ve bir erkek yaratmayı başardılar. Ancak bir şeyler ters gitti ve dişi uyandı. Deneyin yapıldığı tüm Nazi birimi katledildi. #
Scarlett Carver, ABD'de ilk kez 1950 yılında ortaya çıktı. Önce New York'a sonra ise Washington'a gitti. İki şehirdede evsiz kampları korkunç katliamlara sahne oldu.
1960'ta tekrar izi kayboldu.
1964'te yine benzer olaylar görüldü ancak Scarlett Carver'ın konu ile alakası yoktu.
1979 yılının yaz ayında Scarlett Carver Los Angeles'ta ki Suikastçi Birliğinde bir katliam yarattı. Kurtulan olmadı. Usta Dekane'nin mutlak emriyle Scarlett Carver adına zamansız öldürme emri çıktı.
1984 yılında Scarlett Carver, suikastçi Felicity Langsley(!) ile giriştiği kavgada Langsley'i öldürdü.
1990 yılında ünlü bir sosyote ailesinin evine hizmetçi olarak girdi. O işe girdikten iki ay sonra iş verenleri hiç bir yerde görünmemeye başladı. Bir ay sonra iyice endişelenen arkadaşları polisler birlikte evlerine girdi ve çifti ve çocuklarını vücutları yere dağılmış halde buldular. Kan ve et zemine sıvanmıştı. Yapılan araştırmada işe giren Scarlett Carver hakkında hiç bir şey bulamadılar ve evde ev sahiplerinden başka kimsenin parmak izinede rastlanmadı.
1997 yılında Carver, Langsley ailesinin evine gitti ve aile üyelerinden Thomas Langsley'i yani Felicity Langsley'nin kardeşini öldürdü.
2001 yılında Texas'ta Tollen Heat (Y.N bu isim aklınızda bulunsun) adındaki suikastçiye, bir baskında yardımcı oldu.
2005 yılında New Jersey'de bir partiye sızarak herkesi öldürdü.
2009 yılında Texas yakınlarında bir çiftlikte hayvanlarda dahil olmak üzere canlı hiç bir şey kalmamış halde bulundu. Çiftlik sahipleri ahırda işkence edilmiş ve vahşice öldürülmüş olarak bulundu. Scarlett Carver'ın yaptığı düşünülmede kesin değil.
2014 yılında Scarlett Carver, suikastçi Eden Rephel ile kavgaya girdi ve dış etkenlerce bu kavgadan sağ çıktı. Yeri biliniyor. Göreve Andrew Langsley getirildi.
(Y.N # bu işaretin olduğu bölümler Jeff ve Kane'in öğrenerek eklediği yerler bunun dışındaki bölüm suikastçi kayıtları)
# Erkek deneyde üstten kaçtı ve muhtemelen Scarlett'ın yaptığından emin olunmayan şeyler onun işi. #
Öldürme Şekli: Dişleri uzayabiliyor bu sebeple avının boynuna ve ya başka kolay ısırılabilir bölgelerine atılıyor.
Özellikler: Dişleri uzayabiliyor, şekil değiştirebiliyor, hızlı, dayanıklı, korkusuz, acımasız, gölgeler arasında kaybolabiliyor.
Tehlike Seviyesi: En Yüksek Seviye
Tatmin oldunuz mu? :D Mutlu musunuz? Hazmadebildiniz mi gerçekleri? Ya da çok mu saçmaladım? Bu arada Facebook grubuna kimse katılmamış ya? Gelen gelsin gençlik :D Beyse Öpüldünüz...
XOXO