Karakter Dosyaları 3

950 49 37
                                    

Bu her zaman yazdığım karakter dosyalarından biraz farklı olacak. Çünkü bu sefer bizim tuhaf grubu ele alacağım. İlişkileri biraz tuhafda...

Enoch

İlk yaratılan... Vampir? Bunların türüne bir isim bulmak lazım -.- Neyse Enoch en güçlü olan, hem diğerlerinden yaşlı olmasının hemde ilk deney olmasının rolü büyük. İsmi eski bir Mezapotamya iblisinden geliyor ve güçleri neredeyse Scarlett ve Reinhard'ınkilere eş değer. Enerjisini daha uzun süre saklayabiliyor bu da kana ve ya enerji emmeye daha az ihtiyaç duymasını sağlıyor. Aslında görüntüde en mükemmel deney gibi görünsede yaratıcılarının istemediği bir özelliği var: Duygusal. Aşk, mutluluk, öfke vb duyguları rahatlıkla deneyimleyebildiği için başkalarıyla belli bağlar kurması normal oluyor tabi. Dostluk, kardeşlik gibi bağlara fazla değer veriyor. Ve elbette gruptan biri sevgilisi. Bu kadar hissi özelliği varken olmaması komik olur zaten. Muhtemelen şimdi onun için üzüleceksiniz, sevgilisi Alef'ti. Ancak bir diğer sorun Enoch'un 'Baba' ya fazla bağlı olması, çünkü onu gerçek bir baba figürü gibi görüyor. Bas onun en sevdiği kişilerden biri onu gerçekten kız kardeşi gibi görüyor. Sith'i daha çok oğluymuş gibi görüyor, çünkü Sith'in yaratılmasında onun DNA diziliminin bir bölümü kullanıldı. Kan kanı çekiyor mağlum. Vetala'ya gelirsek, Enoch onun sabırsızlığından pek hoşlanmasada Vetala'yı bir kardeş gibi seviyor. Dediğim gibi çok fazla duygusal bağı var. Ezil'e bebeklik safhalarında baktığı için onu oğlu gibi görüyordu. Scarlett ve Reinhard'a geçmişte saldıranda oydu. Enoch, Reinhard'ın parmaklarından birini kesmeyi başardığı için 'Baba' bunu bir başarısızlık olarak görmüyor. Elbette Reinhard'ın kesik parmağı yeniden oluştu çünkü vücudunu değiştirebilme özelliği var. Enoch grubun lideri konumunda.

Alef

İkinci yaratılan. Alef'in Enoch'a göre daha gelişmiş olması beklensede Alef'inde az çok duyguları var ve Enoch'tan ayrıldığı en belirgin nokta şekil değiştirme yeteneğinin ayrı bir boyutta olması. Şöyleki kendisi X-Men'deki Mystic gibi başkalarının şekline bürünebilme yeteneğine sahipki bu özellik Reinhard ve Scarlett'tada yok. Alef'in 'Baba'ya karşı olan bağımlılığı yok denecek kadar azdı. Enoch'a bu konuda içten içe kızardı. Enoch'u seviyordu. Yani gerçekten seviyordu. Diğerlerinin aksine Enoch ve Alef çocukluk safhalarını o mağlum tüplerin içinde geçiriyor. Yani çıktıklarında erişkin bireyler olmuş oluyorlardı. Enoch, Alef'e o daha tüpteyken aşık oldu. Biraz hastalıklı bir saplantı söz konusu bu süreçte. Alef tüpten çıktığında ilk gördüğü kişi Enoch'tu ve bir süre sonra Enoch'la arasında hissettiği bağın aşk olduğuna karar verdi. İlk Alef açıldı ve çift çıkmaya başlamış oldu. Bas'ın bebek halleriyle daha çok Alef ilgilendiği için Bas onun için kendi kızı gibidir. Sith'i de oğlu gibi görür çünkü onun DNA özellikleride Sith'in yaratılışında kullanılmıştır. Vetala ile çok iyi anlaşmasada iyi iki arkadaş gibi takılırlar. Ezil daha çok kardeş gibidir. Alef zamanının çoğunu gizlice Katiller Kulübü'nü izleyerek geçirmiştir. Grey'i tek başınayken hiç izlemez çünkü çocukları çok sever.

Bas&Ezil

Üçüncü yaratılanlar. Ezil'le ikizler. Bas ve Ezil, Enoch ve Alef'in aksine anne karnından çıkmış bir bebek kadar oldukları zaman tüplerden çıkarıldılar. Çocukluklarının büyük bir bölümü Enoch ve Alef'le geçtiği için onlarla bir tür ebeveyn ilişkisi geliştirmişlerdir. İkisinin bu kadar çabuk tüplerden çıkarılmasının sebebi, yetiştirilme koşulları sayesinde duygusallıktan kurtulunabileceğinin düşünülmesiydi. Bas'da Ezil'de pek çok konuda soğuk ve hissiz olsada, konu aile olunca (yani Enoch, Alef ve birbirleri) tamamen duygusal davranırlar. 'Baba'ya olan bağlılıklarını zedeleyebilecek tek şey yine ailedir. Vetala ve Sith'i aileden saymazlar ama onlarada değer verirler. Ezil'in kız kardeşine karşı saplantılı bir 'sevgi'si vardı, bilmem anlatabildim mi? Birbirleriyle telepati yapabilme yetenekleri vardır. Bas'ın diğer güçlerine ayrıyeten telekinezi ve zihin okuma yeteneği vardır, ayrıca çok iyi Katana (Y.N Katana: Bir Japon kılıcı, genelde samuraylar kullanır) kullanır. Ezil'in başkalarının ruh hallerini kontrol etme ve görünmez olma yeteneği vardır, genelde yanında 32 cm'lik bir Colt taşır. Katillerle ve ya Scarlett ve Reinhard'la ilgili hiç bir göreve gönderilmediler.

Vetala

Dördüncü yaratılan. Vetala kimseye karşı bir bağımlılık geliştirmemesi için tam ergenlik çağında tüpten çıkarıldı. Adamlar hatalarından ders alıyor lütfen :D Neyse Vetala genel olarak çabuk sinirlenen ve saldırgan biri (Neden acaba xD). Hissettiği tek duygunun öfke olduğunu söyleyebilirsiniz ama bağımlılık gelişimi ondada var. Enoch'u bir ağabey olarak görme eğiliminde. Alef'le iyi arkadaşlar, Bas ve Ezil'le normal bir ilişkisi var. Sith'le ise birbirlerinden nefret etmekle arkadaş olmak arasında gidip gelen bir ilişkileri var, çok fazla didişirler. 'Baba'dan çok hazzetmez. Pyrokinezi (Ateşi kontrol etme) gücü vardır diğerlerinden farklı olarak. Yanında bir çakmak taşır. Vetala'nın tuhaf bir özelliğide tam bir playboy olmasıdır. Aşk maceraları yanlızca tek geceliktir ve çoğundan keyif almadığını iddia eder, yanlızca eğlenmek istiyordur. Kadınlar arasında gizli bir çekiciliği var yani. Bas ve Ezil'e göre daha hızlı yaşlanmaktadır. O da Bas ve Ezil gibi bizimkilerle alakalı hiç bir göreve gönderilmemiştir.

Sith

Beşinci yaratılan. Sith, 14 yaşlarındayken tüpten çıkarılmıştır. Vetala'nın daha çabuk yaşlanmasının sebebinin onu direkt olarak 16 yaşında çıkarmak olduğu düşünüldüğü için Sith daha erken çıkarıldı. Sith grupta en az yaşlanan kişidir. Sith, soğuk bir görüntü çizsede Enoch'dan daha beterdir. Tam anlamıyla duygusal ve sulu göz biridir. Herşeye ağlasada bunu herkezden gizli yapar. Sith, Alef ve Enoch'u babası gibi görür. İkisinide çok değer verir ve saygı duyar. Gizliden gizliye Vetala'ya aşıktır ama kendisi duygularını göstermekten hoşlanmadığı için ona sürekli çıkışır. Vetala ona hep şımarık velet dediği için Sith, şımarıklık olduğunu düşündüğü herşeyden kaçınır. Bas ve Ezil'i kardeşleri gibi sever ama onuda çaktırmaz, yanlızca Alef ve Enoch'la ilgili hislerini açık açık sergiler. 'Baba'dan hoşlanmaz. Hydrokinezi (suyu kontrol etme (Y.N Şaka gibi demi ;D)) yeteneği vardır ve genelde yanında bir süvari kılıcı taşır. O da bizimkilerle ilgili hiç bir göreve gönderilmemiştir.

'Baba' Doktor Javier Von Housen

Doktor Von Housen eski bir Nazi bilimadamıdır. Bir şekilde hücre yenilenmesini keşfetmiştir. Bunun hemen ardından izni olmayan gizli dosyalara baktığı için idam kararı verilmiş ancak Scarlett ve Reinhard'ın tesisi yok etmeleri üzerine kurtulmuştur. Baktığı gizli dosyalar elbette Scarlett ve Reinhard'ın projesine ait bir rapor dosyasıdır. Tüm ayrıntıları bilmediği için ancak bir benzerini yaratabildiği yaratıkları, Suikastçiler onu tuttuğu zaman yapmaya başladı. Yarattıklarını çocukları gibi görmekten keyif alan Doktor, sadist bir manyak olmanın yanında ciddi anlamda acımasızdır. Denekler onun için gerçek anlamda bir şey ifade etmez, tek aklında olan şey mükemmele ulaşmaktır. Yani Scarlett ve Reinhard kadar kusursuz yapılmış deneyler ister. Labaratuvarından çıkmaz, ancak gizlicede olsa deneylerini izler. Daha açık olmak gerekirse, Enoch ve Alef'in seks hayatından, Vetala'nın tek gecelik ilişkilerine her bokun videosu var, herif sapık -.-

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin