Soru&Cevap

1.4K 63 12
                                    

Evet, kişisel röportajlar yerine soru cevap yapmaya karar verdim. Yani katillerle ilgili istediğiniz her soruyu yollayabilirsiniz. Şimdilik kısıtlı sayıda sorumuz var :D Siz gönderdikçe bende bu bölümlerden yapacağım :D

Grey: Soru yollayarak katkı sağlayan herkese teşekkürler...

Jeff: Bizimle ilgili bilmek istediğiniz başka şeyleri mutlaka yollayın...

O halde sorulara geçelim, ilk sorumuz Jack için, neden maskeni mavi seçtin?

Jack: Hmmm, maviyi severim, ve maskemin başka bir renk olmasından iyi bence, koyu mavi oldukça hoş...

Jeff: Maskenin tasarımıda güzel...

-Herkes kafa sallar-

Ikinci soruya geçiyorum, bu Jeff'e geliyor: En sevdiğin film nedir?

Jeff: Altıncı His. Çünkü sonu çok ilginçti. Öyle bir şey beklemiyordum, beklenmedik şeyleri severim ve her zaman zevkle izlediğim bir film oldu.

Grey: O filmi beraber izlemiştik, benim için o kadar da beklenmedik değildi...

Jeff: Sen bir dahisin, bense normal zeka düzeyine sahip biriyim, yani senin birleştirdiğin şeyleri sonu izledikten sonra farkettim. -.-

Bende sevmiştim o filmi. Güzeldi, bir ara yine izlemeliyim. Açıkçası Chucky'nin Laneti tarzı bir şey bekliyordum :D Neyse 3.soru Mitch'e, bir tek katillere soru gelmiyor tabi ;) Neyse Jack'i dışarı çıkartın az, bunu daha sonra duyacak.

Jack: Heyyy!

~Jack dışarı atılır~

Öhöm, 3.soru: Jack'e aşık mısın?

Mitch: Son bölümdede belirttiğim üzere hayır!

O burada değil söyle gitsin, doğruyu söylüyoruz burada biliyorsun... -.-

Mitch: İyi, evet ona aşığım...

~Kızarır~

Gelebilirsin Jack. Şimdiki soru Jeff ve Jane'e geliyor, ilişkiniz nasıl başladı?

Jane: Anlamsız sorular, sormaları için mi bu kadar, gaz verdik yani?

Jeff: Anlamsız değil, aksine bence çok güzel bir soru! Soran kişi kim bilmiyorum ama ona buradan öpücük yolluyorum ;)

Bugün çok sevgi dolusun Jeff :D Neyse soruya cevap verin hadi...

Jeff: Şöyle ki ben zaten Jane'den hoşlanıyordum. Yani onunla romantik bir ilişkim olması çok güzel olurdu...

Jane: Ne kadar hayatımı mahvetmiş olsanda değil mi?

Jeff: Ah hadi ama Lût'da güzel bir anı anlatıyoruz!

Jane: Yaaa, tabi çok güzel, şöyle anlatayım, onu öldürmek için bir tür tuzak kurmuştum, Jeff, yemedi ve dövüşmeye başladık, sonra bir şekilde ikimizde berbat halde, bir avcı çukuruna düştük...

Jeff: Çukurdan kurtulmamızın tek yolu birimizin önden çıkıp diğerini çekmesiydi, tabi Jane bana güvenmediği ve o önce çıkarsa beni çekemeyeceği için uzun süre tartıştık. En sonunda benim ilk olarak çıkmama izin verdi. Çıkıp onu çektiğimde, onu niye kurtardığımı sordu, bende onu öpüp, onu sevdiğimi söyledim...

Jane: Ne yazık ki Jeff, romantik şeyler yaparken fazla tatlı oluyor, doğal olarak kısa sürede çıkmaya başladık...

Jeff: Demek tatlı oluyorum, ama en tatlı sensin küçük balkabağım ;D

Aaaaa, peki güzel bir hikayeydi, çok sevimlisiniz çocuklar, şimdi ki soru Jack için geliyor, Mitch'in en çok hangi özelliğini seviyorsun?

Jack: Bilemiyorum, neredeyse her şeyini seviyorum... Sanırım en çok sevdiğim özelliği atılganlığı. Her şeye çabucak atılıyor ve bu onu çok tatlı yapıyor. Düşünmeden yaptığı şeyi farkedince kızarıyor falan...

Mitch: Dur bir saniye! Kızardığımı nereden biliyorsun?

Jack: Lunaparkta yüzünün ısındığını anlayabilecek kadar yakınında olduğum yüzlerce zaman vardı...

~Mitch kızarır~

Peki, bu soru Jeff'e, kardeşine ne oldu? Owwww...

Jeff: Hangi pislik sordu bunu!?

Grey: En iyisi ben cevaplayayım, lütfen Jeff'i dışarı çıkarır mısınız?

~Jeff'i zorlukla dışarı atarlar~

Jeff ailesi konusunda biraz hassas yani onlardan bahsetmekten hoşlanmıyor.

Grey: Kardeşi yaşıyor. Şu anda liseyi bitirmek üzere sanırım...

Jane: Jeff, Liu'ya çok düşkündü, onu öldüremezdi elbette. Jeff, ebeveyinlerini öldürdüğü gece Liu'ya şu meşhur sözü söyledikten sonra evden çıktı. Liu onun gidip gitmediğini bilmeden bir süre yatakta kaldı. En sonunda ailesini o halde bulunca polisi aradı, ve en sonunda büyükannesi ile yaşamaya başladı. Liu arada bana E-posta yollar, benim başıma gelenlerden haberi yok, doğal olarak, Jeff'in benimle olduğunuda bilmiyor. Ama Jeff'i hala çok seviyor. Tuhaf ama gerçek...

Liu bunu okusa ne olur acaba? İlginç olurdu bak. Neyse Jeff'i içeri alalım artık. Bu soru Jane'e, Yüzüklerin Efendisi Serisini okudun mu?

Jane:Hayır, yanlızca filmleri izledim. İlk kitaba başladım ama bir süre sonra sıkılınca bıraktım. Daha çok romantik kitapları seviyorum. Bilimkurgu açısından Açlık Oyunları bana daha çok hitap ediyor.

Tamam, bundan sonra ki sorular Jane ve Jeff için...

Grey: Benim için hiç soru yok mu?

Bir tane vardı ama spiker vermemek için almıyorum.

Grey: Lanet olsun, çok bahtsızım...

Grey yine depresyona girme lütfen zor toparlıyoruz sonra... Neyse soruya geçelim, düğün yapma planınız var mı?

Jane: KİM BULUYOR BU SORULARI?!

Jeff: Heh, benim var açıkçası...

Tamam, o zaman düğününüz nerede ve nasıl olacak?

Jeff: Bir klisede klasik bir seremoni, muhtemelen, Pennsylvania'da, küçük bir şey, dostlar arasında...

Jane: Buna cevap vermek zorunda mıyım?

Evet!

Jane: İyi! Bende Pennsylvania'da istiyorum çünkü orası doğal güzellikleri olan bir yer, benim için dış mekanda yaptığımız her şey uygundur, ve dostlar arasında olmasını tercih ederim bende...

Gelelim son soruya: Çocuk düşünüyor musunuz, çocuklarınız olsa ne isim koyarsınız?

Jane: Bu soruları soran kişiyi sen bir bana versene...

Jeff: Yine müthiş bir soru! Ben elbette çocuk yapmak isterim ama bizim gibi "eksantrik" insanların çocuğu olması ne kadar doğru olur bir düşünmek gerek. Neyse eğer erkek olursa Grey, Louis, Ashton ve Jackson, isimleri olabilir. Kız olursa Amelia, Ardalia, Silena ve Roxen olur.

Jane: Direk isim sorusuna geçiyorum ve Louis ismini unutabilirsin, Jeffrey! Ben Damien, Christian ve Grey isimlerini seviyorum. Kız olursada Jeff'in saydığı isimleri sevdim...

Jeff: Sencede çok uyumlu bir çift değil miyiz hayatım?

Jane: Kapa çeneni...

Demek çocuk yaparsanız ve erkek olursa adı Grey olacak...

Grey: Onur duydum...

Boyu posu sana benzesin... Neyse bu da bu bölümün sonu...

Grey: Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın...

Jack: Sorularınızı bekliyoruz...

Jane: Eğer aşk hayatımı biraz daha kurcalarsanız, hepinizi şişlerim!

Eh, bir sakatlık çıkmadan bu işten kurtulmam dileğiyle. Öpüldünüz...

XOXO

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin