Okul Herkesin Nefretle Andığı Bir Yerdir

1.5K 67 16
                                    

Grey bacak bacak üstüne atmış elinde bir bardak cinle oturuyordu. Üstünde her zaman ki takımı vardı. Somurtarak Scarlett'a baktı.

- Adamın eline kalem sağladın yani...

Jeff gerindi.

- Ne kadar yaptığı etkileyicide olsa, o Suikastçi onu okulda köşeye sıkıştırdığı anda işini bitirir...

Grey içkisinden bir yudum aldı. Raven'a baktı.

- Bizi bu okula kaydettirmen mümkün mü?

Raven kafa salladı.

- Bende misafir öğrenci olarak gelebilirim...

Scarlett somurttu.

- Buna cidden gerek yok...

Jane iç çekti.

- Bencede... Okuldan kurtuldum diye sevinçliydim ben... Scarlett yanlız kalmamak için çaba harcasa olmaz mı?

Grey ve Jeff aynı anda iç çekti.

- Olmaz...

İkiside aynı anda söyleyince herkes rahatsız bir biçimde kıpırdandı. Grey içkisini kafasına dikti.

- Boşuna risk almaya gerek yok...

Jeff çenesini koluna yasladı.

- Bu sefer kaç yaşındaydı? Çok dağılmış gibisin...

Grey ona şimşek çakan gözlerle baktı. Her zamankinden daha sinirli ve korkunçtu.

- O lanet çeneni kapa Jeffrey, yoksa kafanla vücudun ayrı yerlerde olur!

Kimse ses çıkarmadı. Jack ise iç çekti.

- Hey, sakin ol Grey... Jeff, sen ne zaman kötü görünsen aynı soruyu sorar...

Grey ayağa kalktı. 

- Her neyse...

Locadan dışarı çıkarken sinirden köpürüyordu, neredeyse ölüyordu ve kaç çocuk öldürmek zorunda kaldığını tahmin edemiyordu yani? Grey midesinin bulandığını hissetti. Bazen kendisinden iğreniyordu. Yutkundu. Şuanda hissettiği şeyden nefret ediyordu.  Kulüpten çıkarken çarptığı adamdan şyle bir özür dileyerek dışarı çıktı. Ve son anda durdu. Adam tanıdıktı. O... 

-Siktir!

Grey koşarak locaya geri döndü.

Jeff bıçağını çekmiş sarışın suikastçinin saldırmasını bekliyordu. Raven'ın elinde tırpanı vardı ve Jack, Jane'le Scarlett'ın çıktığı arka çıkışın önünü kolluyordu. Grey sinirle dişlerini sıktı.

- Hey, kahrolası sarışın, söylesene ne var bu kızda? Niye öldürmeniz gerekiyor?

Sarışın sırıttı.

- Daha niye korumanız gerektiğini bilmediğiniz bir kızı mı koruyorsunuz yani?

Bir kahkaha patlattı.

- O kızın çok fazla söylemediği şey var... Ve buraya dövüşmeye gelmedim... Yanlızca patronum eğer kızı korumaya devam ederseniz sizin sonunuzun pek hoş olmayacağını söylememi istedi...

Grey hışımla onu ensesinden yakalayıp locadan dışarı fırlattı.

- Sakın bir daha buraya gelme piç kurusu! 

Hışımla yerine otururken bıkkın bir sesle başını tavana kaldırdı.

- Kahretsin yarın okula gitmemiz lazım değil mi?

Jeff'de oflayarak oturdu...

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin