Cinsiyet Belki Biraz Önemli Olabilir Ama Yanlızca Biraz

1.2K 64 8
                                    

Kane, Jeff'in odasında ortalığa bakınırken Jeff onun istediği örtüyü getirdi.

- Bunun işe yarayacağına emin misin?

Kane kafa salladı.

- Evet hemde fazlasıyla eminim...

Jeff omuz silkti.

- Hadi öyleyse...

Jeff diğer herkes buradayken Scarlett'ın geçmişi ile ilgili bilgi edinmek için bir büyü ayini yapmanın ne kadar mantıklı olduğunu bilmiyordu. Yanlızca fazla... Gergindi. Kane örtüyü yere serip tam ortasına oturdu. Önünde iki tane kan kırmızı mum yanıyordu. Kane ellerini kucağında birleştirip bir tür transfer haline girdi ve demonik haline büründü bir süre işler gayet normal gitti. Jeff odada uçuşan ruhların fısıltılarını duyabiliyordu ama ne dediklerini anlayacak kadar değil. Kane bir anda bağırdığında Jeff tuhaf bir gücün etkisiyle kapıya doğru uçtu ve yere yığıldı. Kane'de olduğu yerde yığılmıştı. İçerden bir çığlık gelince ikiside apar topar kalkıp içeri koştu, birbirlerine dikkat etmemişlerdi, ikisininde vücutları ağrıyordu. İçeri girdiklerinde dona kaldılar. Sonra ise birbirlerine bakıp çığlık attılar. Ikiside kıza dönüşmüştü! Grey şokla vücudunu yokluyordu.

- Tanrım, göğüslerim var!

Jack'te kendini yokladı ve beti benzi attı.

- Mitch sende mi?

Yanındaki Mitch'e doğru uzandı ve eli Mitch'in göğüslerine dokundu.

- Jack!

Jack anında elini çekti. Kızarmıştı.

- Özür dilerim...

Jane ise kendine dehşet içinde bakıyordu.

- Pekala ben erkek olam... Tanrım bu ses benim sesim mi?!

Rave kendi bedenine tuhaf bakışlar atarken, yanında ki Scarlett kendinden çok diğerlerini inceliyordu. Liu şoku az çok atlattığında Jane'e baktı.

- Eh, erkekkende seksisin tatlım...

Jane kızardı.

- Liu!

Jeff hala bedenini yokluyordu ve onunda rengi atmıştı. Kane ise ağlamakla delirmenin eşiğinde gibi görünüyordu. Scarlett ve Grey birbirlerine baktı.

- Bu biraz tuhaf olacak ama oldukça güzel oldun hayatım...

Grey kızarırken yere baktı. Mitch'se merakla Jack'i inceledi. Jack... Seksi görünüyordu... Jack ona döndü ama kafasını eğdi.

- Mitch şu anda vücudunun neye benzediğini cidden merak ediyorum...

Jeff alnına vurdu.

- Siz ikiniz bari yatak odasına gidin...

Jack ona doğru dönüp kaşlarını çattı.

- Tam Mitch'i buraya getirdiğimde bunun olacağı tuttu ve sen ve Kane yüzünden olduğunu tahmin ediyorum! Açıklama yapmak ister misin?

Kane mavi gözleri yere odaklanırken ellerini önünde birleştirdi.

- Özür dilerim benim suçum, yaptığım bir büyü ters gitti...

Jeff iç çekti.

- Kadın olarak kalmak istemiyorum! Kane bizi eski halimize döndürmenin bir yolunu bulman lazım!

Kane ceketinin iç cebinden eski bir kitap çıkarıp onu karıştırmaya başladı.

- Bu biraz zaman alabilir, ben bulunca haber veririm...

O içeri giderken Grey sinirle odanın içinde dolanıp duruyordu. 

- Ne yapmaya çalışıyordunuz ki?

Jeff iç çekti. 

- Pek bir şey değil...

Jane, Jack ve Grey sinirle ona yaklaştılar.

- Bu pek bir şey değilin sonucu mu? Ne halt yiyordunuz Jeffrey?

Jack iç çekti.

- Gelecekle ilgili bilgi almaya çalışıyorduk. Her neyse bunu bilmek size ne...

Rave onun sözünü kesti.

- Gelecekle ilgili bilgi almaya çalışsaydınız geri tepme bu şekilde olmazdı. Geçmişe bakmaya çalışıyordunuz. Neden yalan söylüyorsun?

Jeff ona gözlerini pörtleterek baktı.

- Sen neden her haltı biliyorsun?

Scarlett, Jeff tuhaf bir sırıtışla baktı.

- Bu durumda kimin geçmişine bakıyordunuz?

Jeff ona baktığında Scarlett'ın onunla resmen oynadığını farketti. Jeff'in dosyayı aldığını biliyordu. Bildiğinide. Bunu deneyeceklerinide tahmin etmişti. Jeff ona kötü bakışlar atmaktan kendini alamadı. Grey ona doğru eğildi ve gözlerini kıstı.

- Kime güvenmiyorsun Jeff?

Grey ve diğerleri ona sorgulayıcı bakışlarını atarken Liu, Scarlett'ın anlık sırıtışını farketti ve Jeff'in kıza sinirli bakışlar attığını. Liu diğerleri kardeşini sıkıştırırken yavaşça içeriye gitti. Jeff'in odasına girdi ve Kane'in hala kitapla boğuştuğunu gördü. Kane onu farketmeden ayağa fırladı. Liu refleks olarak koridora çekildi. Kane salona doğru koştu ve birkaç bağırışma duyuldu sonra ise Liu'nun anlamını bilmediği bir kaç söz. Odaya girerken o tuhaf hissi yine hissetti ve vücudunu yokladığında tekrar erkek olduğunu farketti. Masanın üstünde duran sarı dosyayı açtı ve bunun Scarlett'ın dosyası olduğunu anladı. Ancak okumaya başladığında nefes alamadığını hissetti.

İlk olarak dış bağlantıda facebook grubunun adresi var :D Kurdum anlayacağınız. İkinci olarak gelecek bölüm size Scarlett'ın dosyasını olduğu gibi yayınlayacağım. Heyecanlandınız demi :D Neyse öpüldünüz canlarım, soru&cevap için sorularınızı bekliyorum, manga istediğinize göre çizimleride bekliyorum...

XOXO

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin