Soru&Cevap 3

829 46 11
                                    

Selam selam selam! Size çok özel ve aşırı uzun ve aşırı bir bölüm yazdığımdan bununla idare edeceksiniz, sevgili katil manyaklarım. Herneyse ilk olarak sorular için teşekkür ediyoruz.

Grey: Uzun zamandır doğru dürüst soru gelmiyordu.

Neyseki artık sorumuz var ve birde geçenlerde diğer bir creepypasta hikayesindeki röpörtajda gördüm, Hoody benim hikayemi seviyormuş *hunharca sevinmekte*

Grey: Ama Proxy'ler buradaki olaylara hiç bir şekilde dahil olmayacak...

Çünkü Grey onların bu meselelere karışmasını yasakladı -.- Neyse ilk soru bana, kaç yaşındayım?

17 Ağustos'ta 17'me bastım :)

Grey: Evet ona doğum günü partiside verdik...

Liu: Yüzündeki o mutluluk ifadeleri çok tatlıydı!!!

Tamam buradada bu mevzuyu açmaya gerek yok bence -_- Neyse ikinci soru sana romantik çocuk, sen kaç yaşındasın?

Liu: Ben Jeff'den bir yaş büyüğüm, 19 yaşındayım yani :)

Grey: Kendimi bir an çok yaşlı hissettim...

Grubun ihtiyarı sensin kuzum :P diğer soru tüm katillere, toplam kaç kişi öldürdünüz?

Jeff: Kıhkıhkıh gerçekten bilmek istiyorlar mı?

Grey: Bilemiyorum sanırım 200'ü geçti bir ara ama...

Andy: İ-İki yüz mü?!

Jeff: Bu kadar şaşırma suikastçi çocuk, benim toplam sayım 351...

Jane: Benim 100'ü geçmez daha çok Jeff'le uğraştım -_-

Jeff: Elini kana bulamanı önlemiş balkabağım fena mı?

Jane: Kapa çeneni....

Jack: Sanırım 200 civarında... Saymadım...

Mitch: İki yüz mü!? B-Bu çok fazla!

Jack: *omuz silker* Beni biliyorsun...

Kane: 100 kadar...

Jeff: Pfffffffft o kadarcık mı?

Kane: *sikici bakış atar* nasıl öldüklerini öğrenmek ister misin?

Jeff: He he bilmesen daha iyi sanırım...

Rave: 261. Her birinden aldığım özel hatıralar var...

Liu: 213.

Saydın mı? O.o

Liu: Evet. Saymak iyi oluyor...

Peeeeekkkiiii... Neyse Liu, yine sana, hikayede yüzünde Jeff'in yaptığı kesikler olduğu ve onları kendin diktiğin söyleniyor doğru mu?

Liu: Evet, tıp dizilerine ve benzer şeylere bayılırdım yani çokta zor olmadı. Tabi burun kısmını dikerken neredeyse gözümü çıkarıyordum bir ara o ayrı...

Ama iyi görünüyor. Terzi falan olsana :D

Liu: Bu kız valla sorunlu ya! -.-

Yeni mi çaktın, kıyamam... Grey bu senin sorun bebek, o siyah uzuvların çıkmasını sağlayan makine ile bir çok gerçekliğe tanık oluyorsun, ve enerji akımındaki en ufak bozulma görüntünün bozulmasına sebep oluyor. Peki görüntün bozulurken canın avıyor mu?

Grey: Genelde bu çok refleksimsidir, yani hiç bir şey hissetmem, ama eğer enerji seviyem aşırı düşükse bu canımı yakıyor. Tüm vücudum yanıyormuş gibi oluyor.

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin