Jeff kaşlarını kaldırarak kararlı bir ifadeyle karşısındaki Enoch'a baktı.
- Hayır...
Enoch aynı kararlı ve bir bakımada inatçı bakışları Jeff'in üstünde çayından bir yudum aldı.
- Evet...
İkiside oturdukları otelin çay bahçesinin sakin ortamında bir bitlerine dik dik baktılar. Masada bir mayın tarlasının gerginliği vardı. Jeff kafasını iki yana salladığında gerginlik adeta maddeye büründü. Enoch dudakları gerilerek kaşlarını çattı, yüzündeki her kas, felç geçiriyormuş gibi bir hali vardı.
- Bu konuda beni dinlemen konusunda ısrarcıyım...
Jeff rahat bir biçimde gerindi. Ama yüzü değişmemişti.
- Bak, Alef sana bile güvenmemişti, bu yüzden diğerleri ile ilgili böyle bir karar almak bu mesele için intihar olur...
Enoch sabırsızca parmaklarını masaya vurdu.
- Vetala'nın yeteneklerini böyle bir meselede kullanmanın ne kadar yararlı olacağının farkında mısın? Ya da Bas'ın?
Jeff ellerini masanın üstünde birleştirdi.
- Evet ve o herife söyleyedebilirler....
Enoch gözlerinde ürkütücü bir parıltıyla Jeff'e baktı.
- Aileme güveniyorum....
-Bende kendi aileme güveniyorum...
Enoch hıhladı.
- Daha çocuğu olduğunu yeni öğrenen biri için aptalca bir söz... Bu arada sen 19 yaşında değil misin?
Jeff omuz silkti.
- Yaşlanmıyorum, hiç birimiz yaşlanmıyoruz gibi bir şey. Sanırım Grey sayesinde... (Y.N BENDE ÖLÜMSÜZÜM LOL :P) Olay 1976'da oldu, Yani çocuğum olması çokta abes değil ve bu konuyu seninle tartışmayacağım, aileme güveniyorum. Nokta.
Enoch gözlerini devirdi.
- Peki... O zaman şöyle yapalım, ben yanlızca Bas'la sende yanlızca Grey'le konuş?
Enoch el sıkışmak için elini uzattı. Jeff onun elini sıktı.
- Anlaştık...
İkiside masadan alkıp kendi yollarına gittiler...
Grey kucağındaki kız rahatsız bir halde dururken sakinleşmek için derin bir nefes aldı.
- Grey, sanırım alıştım...
Grey yutkunarak Scarlett'ı kalçalarından biraz kaldırdı ve ikiside yavaş yavaş sallandılar. Dudakları birleşirken çıplak bedenleri birbirine temas ediyordu ve ikiside bir birlerinin ağzına inliyordu. (Y.N. o kadar uzun zamandır gay yazıyorumki kadın erkekte nasıl yazmam gerektiğini hatırlamıyorum ve şu an utançtan ölüyorum nasıl bir psikoloji lan bu?) Scarlett'ın kızıl saçları Grey'in omzuna dökülüyordu ve Grey nefes almak için onun dudaklarından ayrıldığında ikisininde ağızlarından yüksek sesli inlemeler yükseldi.
- Grey... Grey... Ahhhh....
(Y.N NE YAZIYORUM LAN BEN BİR DE HASTAYIM ÜHÜH) Grey yüzünü Scarlet'ın omuzlarına gömdü ve ufak öpücüklerle onun boynuna çıktı. Elleri kızın göğüslerinde dolaşırken (0.0) bir kez daha öpüştüler. Şimdi iyice hızlanmışlardı. Grey, Scarlett'ın dudaklarını koparırcasına öpüyordu. Scarlett onun sırtına hafifçe tırnaklarını geçirdi. Grey'in vücuduna bağlı siyah makine onların hareketlerine göre yer değiştiriyordu. En sonunda ikiside inleyerek boşaldıklarında yatağa yığıldılar. Grey sevgilisinin alnına ve saçların ufak öpücükler bıraktı.
Şu anda Monster I Have Become'ı bağara bağara söyleyesim var, NE YAZDIM LAN BEN?! Psikolojim sıfırlandı, başka yerlerde yazmışlığım var ama... O kadar uzun zamandır gay yazıyorum ki... Normal gelmedi... Heteroseksüel olamam lan ben -_- Neyse hasta hasta güzel saçmaladım, kusura bakmayın kısa ve çok beklediniz ama hastayım ühühhü...