Extra #3 Rave ve Andy Nasıl Çıkmaya Başladı?

471 36 15
                                    

Mitch üç katilin ikisine bakabileceği pozisyonundan rahatsız kıpırdandı. Bu pozisyon tekli koltukta Jack'in kucağında oturmak anlamına geliyordu. Eğer başkaları olmasa rahat olabilirdi ama ne kadar rahatsız görünmeselerde Jane ve Jeff'in yanında rahat değildi. Jack omuz silkerek eline yaslandı.

- Eğer Rave'le çıkmaya başlarlarsa bende biraz rahatlayabilirim. Kız arkadaşıyla uğraşmaktan bize bulaşmaz, hem zaten Rave'inde biraz kendine gelmesi lazım belki bu onu biraz kendine getirir.

Jack karanlık havasına büründüğü dönemlerden birindeydi ve Mitch bunun anlamını biliyordu. Cinayet. Yeni işlenmiş taptaze bir cinayet ve belki ufak bir yamyamlık. Aşkın gözü kör dedikleri bu olsa gerekti.

Jeff iç çekti.

- Hangimiz kendimizdeyiz ki? Grey, o şeyle ortadan kayboldu, Rave kendini eve kapattı. Sen zaten iyice... Neyse...

Mitch'e sana üzülüyorum dostum bakışı attı. Jane ise iç çekti. 

- Bencede Andy ve Rave'i bir araya getirmek iyi bir fikir. Ayrıca o bir fetüstü Jeffrey yani bir bebek. Şey deyip durma.

Jeff iç çekti. 

- Ben bir şeye benzetemedim...

Mitch onları susturdu.

- Konuya dönersek, onları nasıl bir araya getireceğiz?

Jane sırıttı.

- Kör randevu...

Herkes salak gibi ona baktı. Jane yapmaları gerekenin onları karanlıkta hiç bir halt görmedikleri bir ortamda buluşturarak romantik bir ortam yaratmak olduğunu söyledi. Ama erkekler bunu çok çok çok yanlış anlayarak Andy ve Rave'i bir bodruma kilitlediler. İkisi çıkmak için iş birliği yapmak zorunda kalınca gerisi gelişti zaten...

Her zaman ki Katiller Kulübü'ydü yani...

Gençler Katiller Kulübü 2: Sıradaki Nesil 1 Nisan'da yayınlanacak. Bilginize.

Jeff: Sıradaki Nesil mi? BİZ YOK MUYUZ?

-.- Sizin çocuklarda sizde varsınız sakin ol.

Jeff: Aman yaaa, Victoria babasını arayacak, Grey'in düşman...

Seni sikerim Jeff, spoiler verme!

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin