Kardeş Hatrı...

1.1K 74 17
                                    

Jane'i öpmemeliydi. Liu bunun açıkça farkındaydı, ama çocukluğundan beri aşık olduğu kız, kardeşiyle çıksa bile bu onun için bir fark yaratmamıştı. Belkide gitgide kalpsiz biri oluyordu. Jeff'in yüz ifadesi gözlerinin önüne gelince ellerini saçlarına geçirdi ve sertçe saçlarını çekti. Jane'in odasında ne yaptığını bilmiyordu. Bir şey söylemeden hızla odaya girmiş ve çıkmamıştı. Liu gözlerini kapayarak derin nefesler aldı. Jeff'in bakışları gözlerinin önüne geldiğinde içinde canını yakan bir şey olduğunu hissetti. Çatıda oturduğu yerde bacaklarını göğsüne çekti. Yavaş yavaş başlayan yağmur onu ıslatırken Liu şehrin manzarasına bakıyordu. Kardeşine ihanet etmesinin ağırlığı üzerine çökerken saçlarını daha sert çekti. Yağmur kızıla çalan kahverengi saçlarını ıslatırken Liu gökyüzüne baktı. Yağmur damlaları yüzüne düşerek görünmez göz yaşlarını gerçek kılarken Liu, kendisini hiç bu kadar berbat hissetmemişti...

Jeff sokakta yürürken kapüşonunu başına geçirmişti. Yağmur şiddetlenirken adımlarını hızlandırdı. Nereye gittiğini bilmiyordu. Yanlızca kaçıyordu. Hızlı adımlarla ve aceleyle. Korktuğu her şeyi yaşıyordu...

Birine çarpıp yere yığıldığında aceleyle ayağa kalktı ve siyahlar içindeki adama baktı. Yuvarlak siyah gözlüklerin arkasında parlayan gözleri gördüğündeyse ne ile karşı karşıya olduğunu anlamıştı. Kırmızı gözler uğursuzca parlıyordu. Adamın uzun siyah saçları taktığı şapkanın altında bile hafifçe ıslaktı. Siyah uzun bir palto giymişti. Altında siyah deri bir pantolon ve botlar vardı. Adam hafifçe gülümseyerek gözlüklerin üstünden Jeff'e baktı.

- Jeffrey Woods... Gerçekten çok ilginç bir karşılaşma oldu...

Sesi ipek gibi bir yumuşaklıkla yayılırken Jeff onun sivri dişlerini az çok görebilmişti. Jeff ona sert bakışlar attı.

- Ben sizi tanımıyorum ne yazık ki?

Adam ufak bir reverans yaparak eğildi.

- Adım Alef ve Scarlett Carver'ı ve kardeşini sorun çıkarmadan bana teslim edeceğini umuyorum Jeffrey...

Jeff tıhladı.

- Cesedimi çiğnemen gerekir...

Alef ve Jeff birbirlerine ürkütücü bakışlar attılar. Alef hemen önünde durdukları apartmanın yangın merdivenine yöneldi.

- İstersen cesedini yukarıda çiğneyeyim? İnsanları boşuna korkutmayalım değil mi?

Jeff onaylayarak Alef'in arkasından gitti...

Bıraktığım yere for isterim :P

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin