Er is een week verstreken sinds de tweeling is geboren.
Sandro en ik mogen sinds een week bij elkaar slapen van mijn vader. Dat komt omdat ik zonder hem nachtmerries had. Sandro en ik beginnen langzaam aan weer normaal te worden. We worden weer lekker eigenwijs.
Toen we net terug waren hebben we veel met de rest van de kinderen gezeten. We zaten dan in mijn kamer en hadden veel gepraat over wat er was gebeurd bij ieder van ons.
Silvano, Ferruccio en Naldo zijn uitgeleverd aan de politie. De slaven van Ferruccio blijven bij ons wonen. Net als de slaven van Silvano. Mijn vader brengt ze naar een huis waar ze kunnen wonen. Misschien kunnen ze zelfs normaal werk gaan doen. Maar eerst moeten ze van het idee af dat ze maar slaven zijn en dat mannen met ze mogen doen wat ze willen.
Vandaag is de doop van de tweeling. Ik kreeg gisteren te horen dat ik ook gedoopt ben. Maar het was geen groot feest zoals bij de tweeling. Over een half uurtje komt iedereen weer. Maar deze keer mogen we absoluut niet naar de sportzaal of überhaupt de zaal verlaten.
Ik ben nu in mijn badkamer en ik doe mijn make-up. Sandro ligt op ons bed. Ik hoor dat iemand klopt. 'Entrando' hoor ik Sandro zeggen.
'Ehi Sandro' hoor ik Stefano zeggen, 'dove è Tina?' -Hey Sandro, waar is Tina-
'Hier' roep ik.
Stefano grinnikt. 'Doe je je make-up?'
'Sì' zegt Sandro zuchtend.
Ik loop de badkamer uit. 'Ha-ha' zeg ik, 'divertente.' -grappig-
Sandro grinnikt en we staan op. We lopen met Stefano naar beneden. Eerst begroeten we alle gasten. Daarna gaan we naar een kleine kerk niet ver van het huis.
De tweeling dragen lange witte doopjurken. Maar op die van mijn zusje is een maantje geborduurd en op die van mijn broertje een zonnetje.
De dopingsceremonie gaat snel. Daarna gaan we weer naar huis en hebben we een feest. Ik blijft dicht bij mijn ouders en bij de tweeling. Niemand mag ooit aan de tweeling komen met slechte bedoelingen!
Na een tijdje leggen Sandro en ik de tweeling in hun wieg in de kamer van mijn ouders. 'Miele' zegt Sandro opeens.
Ik kijk hem aan, 'sì dolce?'
'Io ... io ... io voglio ... se fossi in te il permesso di diminuire la verginità?' -Ik... ik... ik wil... wanneer zou ik je maagdelijkheid mogen afnemen-
'Se si dispone di preservativi con voi' zeg ik met een grijns. -Als je condooms bij je hebt-
Sandro graaft in zijn zak en houd na even een condoom omhoog. 'Rubato da Naldo. Sembrava abbastanza comoda.' -Gejat van Naldo. Hij leek me wel handig-
Ik lach en loop naar hem toe. 'Tomorrow night' zeg ik zachtjes, 'than you can take my virginity.'
JE LEEST
family party
Teen Fictiondit is een verhaal waarin drie verhalen van mij samen komen! (Maffioso, kidnapped Because... & little spy) Je kan die het beste eerst lezen voordat je deze gaat lezen! -------------------------------------------------- /Vertaald uit het Italiaans/ ...