Rozdział 30 "Wstajemy śpiochu!"

522 16 2
                                    

/Martyna/
Obudziłam się.Od wczoraj mieszkam u Piotrka,muszę się przyzwyczaić. Odwrociłam się z jego stronę. On jeszcze sobie słodko spał. Postanowiłam go nie budzić i zeszlam na dół. Zrobiłam nam śniadanie i wróciłam obudzić mojego śpiącego królewicza. Weszłam do naszej sypialni i położyłam się obok niego.
- Wstajemy śpiochu - powiedziałam całując go w policzek.
Po paru minutach otworzył oczy i leniwie się przeciągnął.
- No już wstawaj! Bo spoznisz się do pracy
- Już, już - chłopak zrobił śmieszną minę i mnie pocałował. Oderwałam się od niego
- Już to znaczy już - wstałam z łóżka i zaczęłam się śmiać.
- Idę - westchnął i wstał.
Podszedł do mnie i objął mnie w pasie.
- Mogę mieć takie pobudki codziennie - uśmiechnął się
- Możesz sobie co najwyżej pomarzyć - też się uśmiechnęłam.
Wyszłam z sypialni i udałam się do kuchni. Nałożyłam jajecznice na talerze. Piotrek ubrany,zszedł na dół.
- Mmm ale pachnie, akurat miałem na nią ochotę od dłuższego czasu - powiedział siadając na krześle.
- No widzisz, smacznego - usmiechnelam się
- Nawzajem
Kiedy zjedliśmy, usiadłam na kanapę w salonie. Wyciągnęłam książkę która zaczęłam czytać.
Do pomieszczenia wszedł brunet.
- Kochanie,mam dla Ciebie niespodziankę. Chodź ze mną - wyciągnął w moją stronę rękę.
- Okej,ide - wstałam załapałam jego rękę i poszliśmy do góry.
Chłopak zasłonił mi oczy i weszlimy do jakiegoś pokoju..
Kiedy bliśmy w środku,chłopak odsłonił mi oczy. Zobaczyłam piękny, dziecięcy pokój.
Przyznam jestem w szoku...
- Wow... Kiedy ty to przygotowałeś? Sam to zrobiłeś? - zapytałam zszokowana
- Z małą pomocą..
- Jesteś najlepszy, dziekuje - przytuliłam się do niego.
Jestem najszczesliwsza kobieta na ziemi przysięgam.

----------------
Hejjjj! Z tego rozdziału jestem nawet zadowolona. Przepraszam ze nie dodaje tak często... W kolejnym rozdziale który mam już napisany, jest niespodzianka! Nie chodzi mi o konkursy..Nic z tych rzeczy. Ale chyba powinniscie sie ucieszyc. Dobra nie przedłużając. Rozdział pojawi się jeszcze dzisiaj(chyba).
Ogólnie mam nadzieję ze się podoba. Zostawcie jakiś ślad po sobie
Buzka💋

Martyna i Piotrek ~ To Tylko MiłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz