Jamieho pohled

53 7 0
                                    

,,Tobě se líbí?"vyhrkne Oliver.
,,Jo."
,,Tak jí to řekni,ne?"nadhodí Oliver.
,,Jenomže...já moc nevím jak,"připouštím.
,,No mluvit umíš,ne? Prostě přijď po dvou nohách,jako obvykle a řekni,hele Miriam,mám tě rád-Jsi hezká.Líbíš se mi.Miluju tě.To už je celkem jedno,"soudí Oliver.

,,Jenže co když se já nelíbím jí?To bude tak strašně trapné a třeba se se mnou pak přestane bavit,"vysvětluji.

,,No,risknout to musíš,"podotýká Oliver.

,,Ale jak poznám,že se jí líbím nebo nelíbím?"ptám se.

,,Zeptáš se."

,,A abych se jí nemusel takhle ptát,"pokračuji s nadějí v hlase.

,,Jiný způsob asi není,pokud to chceš vědět určitě,"prohlásí kamarád.

,,Ach jo.Proč jsou holky tak složité?!Kdyby se prostě řeklo ,Ano,mám tě ráda' nebo ,Ne,nemám tě ráda', to by bylo lepší.Jenže to se musí tak a tak nebo onak a onak.Je to blázinec,"vrtím hlavou.

,,Lepší to nebude,"tvrdí Oliver.

,,Když já se prostě stydím jí to říct,"povzdechnu si.

,,Řekni jí to prostě tak,jak to tady říkáš mně,"nadhodí kamarád.

,,Já bych jí to nejradši napsal,"zahučím.

,,Panebože,myslíš,že bude chtít kluka,který se jí pomalu ani nepodívá do očí?Seber se,chlape,"vynadá mi Oliver.

Polknu.Vlastně jsem nikdy ani nepomyslel na to,co by bylo,kdyby řekla,že se jí taky líbím a že by se mnou chtěla chodit.Protože jsem se zatím nedopracoval ani k tomu přiznat své city.
,,Hele,kamaráde,čistě teoreticky máš dvě možnosti:za á říct jí to a za bé nechat to plavat.Tohle já za tebe nemůžu rozhodnout,"krčí rameny Oliver.Jako vždy praktický a s chladnou hlavou.
,,Líbila se ti už někdy nějaká holka?"vybafnu najednou.Zatím jsme se na toto téma příliš nebavili.
,,Možná,"odvětí upjatě,což značí,že tuto diskusi nehodlá rozvinout.
,,Mám jí to říct?"tážu se.
Oliver vypadá netrpělivě.„Tak si třeba hoď korunou,já to za tebe vážně rozhodnout nemůžu,"zavrčí.
,,Tak jo,"souhlasím,aby se neřeklo.
Vyhazuju minci do vzduchu a ta dopadá na hřbet mojí pravačky.S bušícím srdcem odklopím levou dlaň.
,,Takže mám,"pokouším se nevypadat nervózně.
,,No tak to udělej,"bručí Oliver.
,,Jsi fakt povzbuzující kámoš,víš o tom,"utrousím sarkasticky.
,,Ty jsi zase lví srdce,"popíchne mne.
Stejně je to s kluky mnohem jednodušší než s holkami.

Tak co? Jde do tuhého? Jak to mezi těmi dvěma asi dopadne? 

S pozdravem a přáním mnoha lásky,

Fantasyever

Světla Británie (UPRAVUJE SE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat